Кошти з національного кешбеку не зараховуються на картку: причини та рішення

Поділитися:

16 лютого 2025 року стало відомо, що деякі користувачі стикаються з проблемами зарахування коштів з національного кешбеку на свої картки. Основними причинами цієї проблеми можуть бути:

  1. Незареєстрований продавець: Продавець може не бути учасником програми національного кешбеку.
  2. Технічні збої: Проблеми можуть виникати через збої в роботі платіжних систем або терміналів.
  3. Непідключене касове обладнання: Деякі магазини можуть не мати належно підключеного касового обладнання до програми.
  4. Невідповідність товару: Не всі товари можуть брати участь у програмі кешбеку.
  5. Маркування: Наявність позначки “Зроблено в Україні” не обов’язково означає, що товар бере участь у програмі.

Для вирішення проблеми рекомендується перевіряти інформацію про магазин і товар на офіційному ресурсі програми перед здійсненням покупки.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
24 Березня 2025 року - 15:04
У часи великих змін та викликів здатність адаптуватися...
23 Березня 2025 року - 21:50
Міністерство юстиції України повідомило про народження 2974 малюків за останні...
22 Березня 2025 року - 15:47
В Україні бронювання від мобілізації, яке надається працівникам критично важливих...
22 Березня 2025 року - 9:39
Світ змінюється, і бізнесу потрібно адаптуватися, шукати нові можливості та...