16 лютого 2025 року стало відомо, що деякі користувачі стикаються з проблемами зарахування коштів з національного кешбеку на свої картки. Основними причинами цієї проблеми можуть бути:
- Незареєстрований продавець: Продавець може не бути учасником програми національного кешбеку.
- Технічні збої: Проблеми можуть виникати через збої в роботі платіжних систем або терміналів.
- Непідключене касове обладнання: Деякі магазини можуть не мати належно підключеного касового обладнання до програми.
- Невідповідність товару: Не всі товари можуть брати участь у програмі кешбеку.
- Маркування: Наявність позначки “Зроблено в Україні” не обов’язково означає, що товар бере участь у програмі.
Для вирішення проблеми рекомендується перевіряти інформацію про магазин і товар на офіційному ресурсі програми перед здійсненням покупки.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!