Клієнти Ощадбанку, які мають валютні депозити, повідомляють про труднощі зі зняттям готівки після завершення терміну вкладу
Клієнти Ощадбанку, які мають валютні депозити, повідомляють про труднощі зі зняттям готівки після завершення терміну вкладу
У жовтні 2025 року члени наглядової ради державного Ощадбанку отримали винагороди, що коливаються від 384 тис. до 715 тис. гривень
У листопаді 2025 року державний Ощадбанк продовжує реалізацію соціальної акції для пенсіонерів, яка передбачає щомісячний розіграш грошових призів на оплату житлово-комунальних послуг
У жовтні 2025 року Ощадбанк оприлюднив офіційне роз’яснення щодо масового блокування платіжних карт клієнтів
У 2025 році все більше клієнтів Ощадбанку стикаються з блокуванням рахунків — як через рішення виконавчої служби, так і в рамках фінансового моніторингу
Ощадбанк запровадив оновлену систему попереднього запису, яка дозволяє клієнтам уникати черг у відділеннях
Ощадбанк презентував нову можливість для підприємців — технологію Tap to Pay на iPhone, яка дозволяє приймати безконтактні платежі без додаткового обладнання
З 1 жовтня 2025 року “Ощадбанк” запровадив нову політику щодо обслуговування рахунків, які тривалий час залишаються без активності
З 1 січня 2026 року Ощадбанк запроваджує нові правила обслуговування клієнтів, які не пройшли актуалізацію персональних даних
У вересні 2025 року державний Ощадбанк запровадив одразу кілька змін, які суттєво впливають на обслуговування клієнтів