PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід

Поділитися:

8 вересня в Києві відбулася щорічна, 15-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».

Це щорічна міжнародна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу.

Організатором конференцій виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 550 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України, провідні виробники й імпортери.

Розподіл учасників за галузями мав такий вигляд:

– виробники — 57%;

– ритейлери — 21%;

– суміжні галузі — 18%;

– дистриб’ютори — 3%;

– ЗМІ — 1%.

Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:

– керівники відділів продажів — 17%;

– керівники відділів ВТМ — 16%;

– комерційні директори — 15%;

– генеральні директори, директори, заступники директорів — 11%;

– КАМ — 9%;

– керівники відділів, категорійні менеджери, менеджери з логістики — 7%;

– власники, директори з маркетингу — 6%;

– менеджери зі збуту — 6%;

– бренд-менеджери, маркетологи — 5%;

– керівники проектів — 2%;

– керівники відділів закупівель — 2%.

Партнерами конференції стали компанії:

Генеральний партнер – Терра

Офіційний партнер конференції – ProCare

Паперовий партнер – ТК Альбатрос
DIGITAL-партнер – 4Service Group

ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнесу

Ваш eco-friendly Партнер – Rendpacoeco

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна

Наш Сильний Партнер – Батарейки НАША СИЛА

Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні – Ledova

Глобальний Логістичний Партнер – Global Logistics

Партнер Кава-Брейк – торгова марка MacCoffee

Партнер з Контрактного виробництва – Крайтекс

Фарро Партнер – Кременчукм’ясо

Партнер з виробництва м’ясних консервів – Борисфен-Трейд

Партнер з обміну електронними документами в галузі рітейлу – Вчасно

Партнер з аутсорсингу персоналу – Fillin

Партнер з пакування – ПАКАДО

Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування – Дніпропетровський комбінат харчових концентратів

Технологічний Партнер  – Listex

Офіційний Партер з безпеки – Sheriff

Партнер з виробництва авторських хлібобулочних та кулінарних виробів – ДОБРА ВЕЧЕРЯ & ЗЛАТА ПІЧ
Енергетичний Партнер – Енергум

Ваш партнер здоров’я від природи- Фітосвіт
Молочний Партнер – Zinka

Девелопмент партнер – Альтерра Груп

Партнер за Підтримки – Агроспецпроект

Відкрила серію в серію виступів Катерина Калюжна, аккаунт директорка, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна. Вона презентувала огляд «Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів».

Продовжив серію оглядів Олександр Ясинський, співвласник і комерційний директор ТОВ «ТЕРРА». Тема його доповіді значилася як «Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики».

Наталія Петрик, керівниця відділу бренд менеджменту ProCare, виступила з темою «Поетапна стратегія створення ВТМ косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу».

Вікторія Ільченко, бізнес-аналітик Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, розповіла про «Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою».

Сесію продовжив Денис Василюк, менеджер проєктів з інноваційних рішень для бізнесу Київстар. Його доповідь мала назву «Як ефективно будувати аналітику: кейси». Альона Руденко, комерційна директорка ТОВ «НАША СИЛА» презентувала доповідь «ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА».

Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «Рендпако-Еко», висвітлив питання «Сучасні тенденції українського ринку упаковки в порівнянні з ринками Європи: розбір закону України №1489 про обмеження обігу пластикових пакетів на території України».

Данил Іванов, Business Development Manager Listex, виступив із доповіддю «Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації».

Олександр Кустреюк, керівник проєкту Вчасно.EDI, розповів про «Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників».

Наступну доповідь презентували дві спікерки: Олена Федорова, директорка з продажів ТК «Альбатрос», і Ліна Стрельникова, керівниця відділу роботи з торговельними мережами. Їхній виступ мав назву «Усвідомлення споживача. Що таке і чому про це треба замислиться кожному. Приклад компанії повного циклу «Альбатрос».

Олексій Крилов, керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ «Крайтекс-Сервіс», і Світлана Попова, керівниця відділу маркетингу ТОВ «Афіна-Груп», презентували доповідь «Як під час війни ТОВ «Крайтекс-Сервіс» запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці».

Сергій Пашковський, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service, представив огляд «СХ та Digital рішення для бізнесу: штучний інтелект та інші ІТ-інструменти для подолання кризи».

Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine, виступив з темою «Дефіцит кадрів в Україні та шляхи його подолання».

Після доповідей  учасники конференції продовжили роботу за столами перемовин «Мережа-постачальник». Це унікальний формат бізнес-зустрічей, під час яких провідні й нові постачальники українського ринку знайомляться й укладають домовленості про майбутні поставки. Цього разу «Столи перемовин» зібрали представників 40 торгових мереж і понад 250 постачальників.

Закінчилась зустріч переходом до нагородження переможці щорічної  Національної  Премії «PrivateLabel-2023», єдиної в Україні Бізнес-нагороди, покликаної публічно відзначити досягнення та внесок ритейлерів та виробників у галузі розвитку СТМ та взаємодії зі споживачами!

Переможцями стали

  1. Номінація «Фаворит споживача» – ТОВ «АТБ-маркет»
  2. Номінація «Прорив року» – ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна»
  3. Номінація «Інновація року» – ТОВ «Ашан Україна  Гіпермаркет»
  4. Номінація «Краще співвідношення ціна-якість» – ТОВ “ДЛК “ПІЛОТ” Супермаркет “РОСТ”
  5. Номінація «Найкращий проєкт ВТМ у фармацевтичній галузі» – ТзОВ «Маркет Універсал ЛТД»  Мережа Аптек “D.S.”
  6. Номінація «Найкращий проект Private Label-2023» – ТОВ «РУШ» Лінія магазинів EVA
  7. Номінація «Відкриття року» – ТОВ «Арітейл» Мережа магазинів КОЛО
  8. Номінація «Вибір споживача» – ТОВ “АЛЬЯНС РІТЕЙЛ ГРУП”
  9. Номінація «Найпопулярніший Private Label мережі» – Територія Мінімальних Цін
  10. Номінація «Внесок у розвиток Private Label-2023» – ТОВ «ДЦ Україна» Watsons
  11. Номінація «Креативний проект Private Label» – ТОВ «ОМЕГА» VARUS
  12. Номінація «Проєкт року Private Label-2023» – Аврора Мультимаркет
  13. Номінація «Найстабільніший Private Label мережі» – ТОВ «Вест Петрол Маркет», Мережа WOG
  14. Номінація «Еко Private Label- 2023» – МЕРЕЖА АПТЕК “ANRI-PHARM”
  15. Номінація «Бестселер у категорії Private Label-2023» – ПрАТ “МХП” “М’ясомаркет”, “Наша Ряба”, “Їжа свіжа”

Повний пост реліз

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
26 Липня 2024 року - 15:13
Що таке холістична медицина та як її принципи стосуються стоматології?
26 Липня 2024 року - 14:14
24 липня 2024 року на другій зустрічі ком’юніті «Майстерня сенсів»...
23 Липня 2024 року - 17:51
Президент вніс до Верховної Ради законопроєкти про затвердження його указів...