Світлана Тімохова про fashion-бізнес в умовах війни: як зберегти стійкість та адаптуватися до змін

Поділитися:

Як преміальний бренд адаптується до реалій війни? Чому відповідальне споживання — це новий must? І як трансформуються лідерство, продукт і споживач у кризові часи?

Про це в інтерв’ю розповідає Світлана Тімохова, власниця та СЕО LH Group, компанії, що об’єднує провідні європейські fashion-бренди і впроваджує культуру сталого споживання в Україні.

-Як ви прийшли до ідеї створення власної fashion-компанії? З чого все починалося?

Світлана Тімохова: Я займалась бізнесом. Значну частину життя працювала з Європою, особливо з Німеччиною, тому добре розумію ментальність і діловий підхід цих партнерів.
Відповідальність, прагнення досконалості у звичайних речах, включаючи одяг і білизну, стали основою того, що я хотіла бачити в Україні.

У 2015 році не було якісної, екологічної білизни для дітей — ми починали з дитячого асортименту, який згодом розширився на дорослих.

-Які перші кроки були найважчими, і що дало впевненість у правильності обраного шляху?

Світлана Тімохова: Найскладніше було змінити культуру шопінгу.
Наш продукт — це внутрішня цінність та сенси, створена не на показ, а для себе і родини.

На початку це мало хто розумів. Але віра в розвиток наших клієнтів і в європейські принципи дала впевненість у правильності вибору.

-Ви керуєте преміальним fashion-бізнесом у складні часи. Що вас надихає і тримає у формі?

Світлана Тімохова:  Наша сила — у здатності творити навіть у найважчі часи.

Наша місія нести культуру споживання майстерних і екологічних речей, пропагувати стиль життя де елегантність поєднана з простотою, де якість панує над кількістю, також ми тримаємо свій фронт, створюємо економічну стабільність, робочі місця, сплачуємо податки.

-Які лідерські якості ви вважаєте ключовими для управління командою в період турбулентності?

Світлана Тімохова: Команда завжди була основою успішного бізнесу. Для мене повага до людини перш за все, тому ми будуємо процеси з урахуванням емоційного стану, балансу праці й відпочинку, розвитку співробітників.

-Що для вас як для СЕО – головний маркер успіху компанії?

Світлана Тімохова: Це наші задоволені клієнти. Люди, які цінують нашу працю, полюбляють наш продукт і розуміють його цінність. Для них ми працюємо, розвиваємось і надихаємо один одного.

-LH Group представляє провідні fashion-бренди Європи. Як ви обираєте, з якими марками співпрацювати?

Світлана Тімохова: Ми презентуємо бренди й товари, у яких закладено надзвичайно багато — праці, ідей, майстерності поколінь, новітніх технологій і глибоких цінностей.
Ці бренди відповідають потребам часу, пропонують нові можливості, несуть свій унікальний меседж.

У кожного — власна філософія, підхід і сенс:

  • Falke — «Якість заради якості». Це складний процес щоденного вдосконалення: «Все, що можна вдосконалити, ми вдосконалюємо. Щодня. Протягом десятиліть».
  • Hanro — зміна ставлення до себе: «Краще менше, але найкращого», «Розкіш на шкірі».
  • Steiff — лаконічно і з глибоким змістом: «Для дитини достатньо лише найкращого».

У цих брендах поєднуються історія, інновації, ідеї та турбота. Саме такі партнери є органічною частиною нашої філософії.

-Які ключові принципи ви як керівниця компанії вважаєте основою успішного розвитку LH Group в Україні?

Світлана Тімохова: Ми являємося амбасадорами преміальних європейських брендів, ведемо прозорий бізнес за європейськими принципами, а також впроваджуємо соціальну відповідальність.

Ми прикладаємо багато зусиль в розвиток і експертизу, несемо культурні зміни в ментальне сприйняття якісних речей

– Що робить продукцію брендів, які ви представляєте, особливою з точки зору технологій та дизайну? У чому секрет їхньої довговічності та комфорту?

Світлана Тімохова:

1. Матеріали преміум-класу:
Pima та Supima бавовна, мериносова вовна, альпака, китайський шовк, модал, ліоцел, сіцел.

2. Інноваційна обробка волокон:
Тонкість, міцність, блиск, стабілізація кольору та форми, антипілінг.

3. Майстерність у деталях:
Технології плетіння, формовки, інтегровані резинки для ідеальної посадки без деформації та швів.

4. Комфорт і підтримка:
Анатомічний крій, клімат-контроль, підтримка опорно-рухової системи.

5. Sustainable-підхід:
Безпека, екологічність, турбота про довкілля — обов’язковий стандарт кожного бренду, з яким ми працюємо.

-Які зміни у поведінці споживачів ви спостерігаєте за останні кілька років? Як адаптується до цього ваш бізнес?

Світлана Тімохова: Ми живемо у складні та відповідальні часи. Людям потрібно відновлюватись, протистояти стресу, величезним обсягам інформації та залишатися в ресурсі. І мода відповідає на ці виклики — через гібридні підходи.

На перший план вийшли:

  • Комфорт і простота,
  • але водночас — високі вимоги до якості, технологічності та довговічності.

Споживач хоче довіряти речам — знати, що вони будуть служити довго, що вони безпечні, екологічні та не підведуть у критичний момент.

У добу гіперспоживання та гіпервиробництва все більше людей обирають усвідомлений підхід — якісні, технологічні продукти з доданою цінністю.

Дизайн також еволюціонує: від вичурного — до елегантного мінімалізму, простоти та змістовності.

-Які основні виклики стояли перед компанією під час війни, і як вам вдалося зберегти стабільність?

Світлана Тімохова: Ми одні з перших повернулися до роботи — ще у квітні, не маючи чіткого розуміння перспектив. Головна мета тоді — підтримати команду і допомогти людям переключитися з реалій війни на розвиток і творення.

У перший рік ми зосередили зусилля на допомозі постраждалим, активно брали участь у благодійних ініціативах. Кожен із наших європейських партнерів також надав допомогу, яку ми передавали:

  • переміщеним дітям,
  • будинкам дитини,
  • сиротинцям,
  • медичним закладам.

Згодом кризовий менеджмент поступився місцем стратегічному підходу. І саме гнучкість, командна згуртованість та професіоналізм стали основою нашої стійкості в нових реаліях.

Світлана Тімохова переконана — мода має бути не лише красивою, а змістовною.

Її підхід до бізнесу — це глибока повага до людини, технологічна досконалість, турбота про довкілля та бажання змінювати культуру споживання в Україні.

LH Group не просто продає преміальні речі — вона формує нову філософію якості, яка тримає форму навіть у найскладніші часи.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
18 Травня 2025 року - 19:39
Український парламент розглядає законодавчі зміни, які закриють лазівку для обвинувачених...
18 Травня 2025 року - 15:45
Сьогодні, 18 травня, президент України Володимир Зеленський прибуде до Ватикану,...
16 Травня 2025 року - 11:56
У світі дитячої моди, де зовнішня картинка часто переважає над...
9 Травня 2025 року - 11:16
Іноді достатньо змінити краєвид, щоб відчути нову свободу