44.86 UAH ↓ -0.18%

50.16 UAH ↓ -0.95%

44.86 UAH ↓ -0.18%

50.16 UAH ↓ -0.95%

44.86 UAH ↓ -0.18%

50.16 UAH ↓ -0.95%

44.86 UAH ↓ -0.18%

50.16 UAH ↓ -0.95%

Підписатись

Податок на нерухомість: хто з українців має платити у 2025 році і як дізнатися суму

Поділитися:

Українці, які володіють житловою нерухомістю, що перевищує встановлені норми, мають сплатити податок на нерухоме майно за 2024 рік. У 2025 році податкові повідомлення надсилаються до 1 липня, а термін сплати — протягом 60 днів з моменту отримання.

Обов’язок сплати виникає, якщо площа квартири перевищує 60 м², будинку — 120 м², а комбінованого житла — 180 м². За кожен «зайвий» квадратний метр застосовується ставка, яку визначає місцева рада, але вона не може перевищувати 1,5% від мінімальної зарплати на 1 січня звітного року. У 2025 році це — 120 грн/м² (при мінімалці 8000 грн).

Наприклад, власник квартири площею 100 м² сплатить податок за 40 м² понад норму — тобто 4800 грн. Якщо площа квартири перевищує 300 м², а будинку — 500 м², додатково нараховується фіксована сума — 25 000 грн за кожен об’єкт.

Перевірити суму податку можна через електронний кабінет платника на сайті ДПС, застосунок «Моя податкова» або онлайн-калькулятор. У разі розбіжностей слід звернутися до Центру обслуговування платників для звірки даних.

Нагадаємо, за несвоєчасну сплату передбачено штраф: 5% — при затримці до 30 днів, 10% — понад 30 днів.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
7 Жовтня 2026 року - 12:35
Наприкінці вересня телеведуча Соломія Вітвіцька вперше стала мамою
5 Жовтня 2026 року - 11:20
13 жовтня 2026 року бізнес-видання «ПЕРШИЙ БІЗНЕСОВИЙ | BIZ» проведе...
4 Жовтня 2026 року - 10:19
Користувачі застосунку «Резерв+» повідомляють про появу різних технічних помилок —...
27 Вересня 2026 року - 10:11
Кабінет Міністрів ухвалив оновлений порядок врегулювання конфлікту інтересів для військовослужбовців,...