ПриватБанк блокує рахунки: клієнти скаржаться на відсутність пояснень і доступу до коштів

Поділитися:

Клієнти ПриватБанку повідомляють про випадки блокування рахунків без попередження, що викликає хвилю обурення в соцмережах. За словами постраждалих, банк не надає чітких роз’яснень щодо причин обмеження доступу до коштів, а служба підтримки не може пояснити, які документи потрібні для розблокування.

Один із користувачів розповів, що після виїзду за кордон його рахунок було заблоковано, а спроби оформити довіреність для родичів виявилися безрезультатними.

«Мені кажуть: “Це ваші проблеми, ми нічого не знаємо”», — цитує клієнт відповідь банку.

Юристи наголошують: банк має право тимчасово обмежити доступ до рахунку у разі підозри на порушення законодавства, але зобов’язаний надати клієнту чітке обґрунтування та інструкції для вирішення ситуації.

Нагадаємо, наразі ПриватБанк офіційно не прокоментував ситуацію. Експерти радять у подібних випадках звертатися письмово, фіксувати всі звернення та, за потреби, подавати скаргу до НБУ або суду.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...
30 Листопада 2025 року - 11:19
В Україні офіційно запрацювала нова система контролю якості та безпеки...
24 Листопада 2025 року - 12:53
19 листопада в Києві відбувся черговий бізнес-бранч «БІЗНЕС. ІНВЕСТИЦІЇ. ЛІДЕРСТВО....