Клієнти “Ощадбанку” обурені новими тарифами та примусовими списаннями коштів

Поділитися:

Клієнти “Ощадбанку” масово повідомляють про випадки нав’язування додаткових платних послуг при оформленні карток, зокрема пенсійних. За словами постраждалих, співробітники банку вимагають оплатити страховку або інші сервіси, щоб прискорити видачу картки, хоча офіційно такі умови не передбачені.

Особливо ситуація зачіпає пенсіонерів, які стикаються з труднощами при отриманні своїх виплат. Деякі з них заявляють, що без додаткової оплати їм доводиться чекати картку значно довше, ніж встановлений термін у 14 днів.

Нагадаємо, в “Ощадбанку” заперечують примусове оформлення платних послуг, наголошуючи, що страховка є добровільною. Однак численні скарги клієнтів викликають занепокоєння щодо прозорості роботи банку. Наразі ситуацією зацікавилися правозахисники, які закликають регуляторні органи провести перевірку.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...
30 Листопада 2025 року - 11:19
В Україні офіційно запрацювала нова система контролю якості та безпеки...
24 Листопада 2025 року - 12:53
19 листопада в Києві відбувся черговий бізнес-бранч «БІЗНЕС. ІНВЕСТИЦІЇ. ЛІДЕРСТВО....