Ощадбанк оновлює правила: чому деякі клієнти втратили доступ до рахунків

Поділитися:

Клієнти Ощадбанку стикаються з тимчасовими обмеженнями доступу до своїх рахунків через оновлення внутрішніх правил банку.

Деякі користувачі отримали повідомлення про блокування рахунків, що пов’язано з автоматичною перевіркою даних відповідно до нових вимог. У той же час у мережі поширюються фальшиві повідомлення про блокування, які надсилають шахраї.

Ощадбанк рекомендує клієнтам перевіряти офіційну інформацію на сайті та звертатися до служби підтримки у разі виникнення проблем із доступом до коштів.

Нагадаємо, фінансові експерти радять уважно стежити за змінами у банківських правилах, щоб уникнути неприємних ситуацій.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...