Китайські виробники електромобілів розширюють свою діяльність у Європі, щоб притупити вплив мит, покликаних послабити їхню цінову перевагу над хворими виробниками успадкованого регіону.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Оскільки Європейський Союз підвищує мита на китайські електромобілі до 48%, нове покоління виробників екологічно чистих автомобілів у Китаї об’єднується з місцевою промисловістю, тому їхні автомобілі вважаються домашніми. Без цих заходів китайські електромобілі можуть стати на тисячі євро дорожчими для споживачів або стати збитковими.
Незабаром у Барселоні відбудеться показ Omoda E5, виготовленого китайською компанією Chery Automobile Co., яка співпрацює з іспанською компанією Ebro-EV Motors. У Польщі міські автомобілі T03 китайського виробника Leapmotor сходять з конвеєра, що належить виробнику Jeep і Fiat Stellantis NV. Тим часом BYD Co. оголосила про плани створення власного заводу в Угорщині, а на горизонті планується ще один завод у Туреччині, а Zeekr зважує виробничі майданчики, що належать його материнській компанії Geely.
Поява китайських виробників електромобілів є ризиком для європейських автомобільних гігантів, у яких немає іншого вибору, окрім як укласти партнерські відносини та звільнити простір для своїх конкурентів-початківців, оскільки вони стикаються з закриттям деяких власних підприємств, щоб адаптуватися до сповільненого зростання глобальних продажів.
Нагадаємо, цього тижня міністр фінансів Джанет Єллен приєднається до міністрів фінансів країн Великої двадцятки у Ріо-де-Жанейро для низки зустрічей, присвячених нагальним глобальним питанням.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!