Днями у самому серці Києва — в ресторані «Галушка» пройшов чудовий гастро-квартирник із запальною СолоХою. Артистка не тільки гарно співає, а й має хист до кулінарії та смачно готує. Тепер ексклюзивно в меню ресторану представлені її авторські галушки.
«Галушка» — не просто ресторан, це культурний проєкт гастрономічної спадщини з авторським поглядом на національні страви. Тут постійно проходять різні культурологічні проєкти, мистецькі виставки, покази українських дизайнерів, дегустації нового меню та локальних продуктів. Один із таких проєктів — гастро-квартирники з відомими артистами та митцями. Першою зіркою, страва якої з’явилась у меню ресторану стала відома співачка СолоХа.
«Я у захваті від цієї співпраці! Це новий цікавий для мене експіріенс. Я люблю співати та смачно готувати, й сьогодні нам вдалося це ідеально поєднати. Запрошую всіх скуштувати мої авторські галушки» — ділиться враженнями СолоХа.
Цього вечора українська зірка СолоХа разом з бренд-шефом ресторану Андрієм Дромовим презентувала свої авторські галушки з качкою у вишневому соусі. Нині їх можна побачити у меню ресторану та скуштувати. Також гостей частували чотирма авторськими стравами від шефа: тартаром з яловичини та печеного баклажану; галушками від «Галушки»; салатом з копченою свининою, сиром та полуницею; стейком зі свинячої шиї з соусом деміглас.
Справжнім сюрпризом став виступ неперевершеної СолоХи, яка виконала як свої запальні хіти, так і чуттєві ліричні пісні. Гості не тільки підспівували, я й танцювали під композиції «Ваша мати», «Не той», «Чого хоче жінка».
Після виступу співачка представила сповнену смаків та сенсів авторську колекцію шоколадних цукерок в фірмовій упаковці «Чого хоче жінка» від шоколадного сомельє Wander. На створення цієї виняткової колекції солодощів бренд надихнула однойменна пісня СолоХи. Дизайн колекції розроблений лауреатом державної премії України в галузі архітектури та дизайну — Геннадієм Трегубенко. Дегустація цукерок подарувала гостям неймовірні смакові враження.
Вечеря супроводжувалася дегустацією вишуканих вин від «Вина світу» та фірмових настоянок ресторану. Сомельє розповів гостям про смакові якості різних видів вина: французьке біле сухе Шардоне, італійське червоне сухе Примитиво, іспанське червоне сухе Монастрель та іспанське біле солодке Педро Хіменес. Приємно всіх вразив ексклюзивний десерт від «Вина світу» та «Галушка» — морозиво у поєднанні з червоним вином.
По завершенню, всі гості заходу отримали приємні подарунки від б’юті-партнера заходу косметичного бренду SHISEIDO.
«Галушка» — це не тільки про їжу, а й про цінність та повагу до свого коріння і культури. Для мене важливим було створити місце, яке стане родинним та збереже наші традиції. Національні гастросимволи в багатьох країнах світу несуть інформацію про історію та світогляд народу, тож ми маємо виокремлювати наші символи та плекати їх. В інтер’єрі закладу зашифровані різні українські символи, що несуть в собі важливий культурний та історичний код. Ми пишаємося оберегом ресторану унікальною лялькою-мотанкою, яка внесена до Національного Реєстру Рекордів України», — розповідає засновник ресторану Андрій Ушаков.
«Ми й надалі будемо радувати відвідувачів нашими дегустаційними вечерями та знайомити з новинками меню й авторськими блюдами та унікальними крафтовими продуктами. То ж чекаємо на вас!» — запрошує до ресторану бренд-шеф Андрій Дромов.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!