Витрати на доставку стрімко зростають, оскільки війна та кліматичні ризики перекривають ключові водні шляхи – Bloomberg

Поділитися:

Глобальні вантажовідправники сирої нафти та палива борються зі сплеском вартості бронювання для деяких танкерів, які здійснюють тривалі відхилення, щоб уникнути перебоїв у Суецькому та Панамському каналах.

Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.

Вартість фрахтування так званих Suezmax, найбільшого класу нафтових танкерів, які можуть пройти через Суецький канал із заповненими цистернами, різко зросла, оскільки більше суден вирішили плавати навколо Африки, щоб уникнути атак у Червоному морі. Вони можуть перевозити 1 мільйон барелів нафти, коли вони повністю завантажені, і часто використовуються для транспортування сирої нафти з Росії чи Середземного моря до Азії чи з Близького Сходу до Європи.

Ставки на інший клас суден, відомий як танкери великої дальності, також підскочили. Вони можуть транспортувати близько 600 000 барелів нафти та використовуються для транспортування сирої нафти та палива, наприклад дизельного палива та нафти, через Суецький і Панамський канали. Танкери LR, які іноді називають Panamaxes, також постраждали від відхилень від Панамського каналу, де рекордно низький рівень води.

Нагадаємо, атаки в Червоному морі, пов’язані з війною Ізраїлю та ХАМАС, призведуть до затримок у доставці та піднімуть ціни на товари, створивши новий ризик інфляції для економіки.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
19 Вересня 2024 року - 19:33
На думку вчених-кліматологів, за серією штормів стоять різні метеорологічні явища,...
15 Вересня 2024 року - 22:56
Для цього потрібно надати певні документи
13 Вересня 2024 року - 17:22
ПРРО не тільки фіскалізує чеки і працює з...