Campari Group погодилася придбати Courvoisier Cognac у Beam Suntory щонайменше за 1,2 мільярда доларів у найбільшому придбанні в історії італійського виробника напоїв.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Ця угода додає один із провідних брендів коньяку — поряд з Hennessy від LVMH і Remy Martin від Remy Cointreau SA — до портфоліо Campari, яке включає однойменний лікер і бренд Aperol. Це розширить присутність компанії в США, де Courvoisier є сильним, і в Азії.
Придбання відбувається у важкі часи для виробників коньяку. Виробники французького алкоголю стикаються зі зниженням попиту, особливо з боку споживачів у США, після різкого зростання попиту під час пандемії.
Нагажаю, економіка Китаю, ймовірно, трохи втратила імпульс у листопаді, що підвищило очікування щодо посилення стимулювання Пекіном у новому році.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!