Дизайн магазина у Києві

Поділитися:

Сфера торгівлі розвивається особливо активно, тому власники приділяють особливу увагу дизайну магазину. Акцент робиться не тільки на зручне планування, але також на колірну гаму та освітлення, які мають мотивувати відвідувачів робити покупки.

Особливості створення дизайну магазину

Щоб простір працював ефективно, слід дотримуватись деяких критеріїв:

  • Специфіка бренду та ЦА – перш ніж дизайн магазинів замовити у Києві, необхідно визначитися з характером бренду, а також основною аудиторією. Атмосфера торгового центру має повністю відповідати очікуванням потенційних покупців.
  • Планування – чітке розуміння, як оформити торговельний простір, призводить до успіху. Розподіл асортименту, маршрут покупця від входу до каси, акцент на гарячих та холодних зонах, ширина проходів має бути продумана.
  • Товарне викладення – незалежно від продукції, що представлена ​​у магазині, товар необхідно викладати за правилами. Полиці розташовуються на потрібній висоті, матеріал полиць, стелажів та стійок відповідає інтер’єрному стилю, новинки та сезонні товари розташовуються у спеціальних зонах.
  • Атмосфера – продумуючи етапи розробки дизайн-проекту магазину, завжди включають процес формування загальної атмосфери підприємства. Наприклад, правильно підібрані кольорова гама та музичний супровід, матеріали та фактури.
  • Практичність та економічність – у дизайні магазинів фахівці використовують зносостійкі матеріали, які легко очищати, всі комунікації приховані, їхнє розташування продумане. Крім того, приміщення під магазин має відповідати пожежним вимогам, конструкція має бути надійною та безпечною, це стосується також застосовуваних матеріалів. Окрема увага приділяється службовим приміщенням.

Роль освітлення у дизайні магазину

Висвітлення впливає на інтер’єр магазину, настрій покупців та рівень продажів. Як замовники оцінюють освітлення приміщення:

  • Атмосфера та перша емоція – тепле світло розслаблює та створює затишну атмосферу, холодне – акцентує на мінімалізмі.
  • Ключові зони та навігація – світло допомагає керувати покупцями. На зони новинок, преміум-товарів, вітрини виставляють акцентне світло, загальна атмосфера створюється завдяки м’якому освітленню. За допомогою світла виділяють потрібний товар, направляючи клієнтів у той чи інший відділ.
  • Товарне сприйняття – залежно від цього, як дизайнер продумав систему освітлення, покупці сприйматимуть колір, фактуру та інші особливості товарів. Наприклад, для одягу потрібне м’яке світло, ювелірні вироби вимагають яскравого, точкового підсвічування, продукти харчування вимагають джерел світла високої якості, щоб продукти виглядали свіжо, привабливо.
  • Психологія – освітлення безпосередньо впливає поведінка відвідувачів магазину. Наприклад, яскраве світло сприятиме вибору, м’яке та розсіяне викликає сповільнену реакцію та сприяє тривалому перебування у торговому залі, а маршрути, які добре висвітлюються, дають клієнтам відчуття комфорту та безпеки.
  • Брендинг – індивідуальність бренду безпосередньо підкреслюється правильно виставленим освітленням. Підсвічування у фірмових кольорах, світлові елементи у стилі бренду, композиція з елементів освітлення, що створювалася індивідуально.
    Іноді, неправильне освітлення псує навіть унікальний інтер’єр простору.

Популярні стилі інтер’єру для магазинів

Відповідь на питання, скільки коштує дизайн магазину, залежить від обраного стилю інтер’єру.

Найпопулярнішим є сучасний стиль. У ньому присутні прості форми та чисті лінії, спокійна палітра кольорів, комбінація металу, дерева та скла, а також відсутні зайві деталі. Також часто зустрічаються стилі:

  • мінімалізм – фокус на товарі, максимум вільного місця та світла, нейтральна колірна палітра, приховане та вбудоване підсвічування та системи зберігання;
  • еко – спокій та природна гармонія, активне застосування в інтер’єрі дерева та інших натуральних матеріалів, м’яке освітлення, пастельна палітра кольорів, живі рослини;
  • скандинавський – затишний та легкий стиль, теплий текстиль, переважно білі тони, велика кількість природного світла;
  • класика та неокласика – стильний та дорогий варіант, матеріали преміум-класу, симетрія, безліч елементів декору, глибокі спокійні тони.
    Якщо замовник розуміє, як обрати студію дизайну магазину, він зможе отримати в результаті потрібний інтер’єр приміщення.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
14 Грудня 2025 року - 15:10
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про запуск автоматичного військового обліку, який...
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...