44.86 UAH ↓ -0.18%

50.16 UAH ↓ -0.95%

44.86 UAH ↓ -0.18%

50.16 UAH ↓ -0.95%

44.86 UAH ↓ -0.18%

50.16 UAH ↓ -0.95%

44.86 UAH ↓ -0.18%

50.16 UAH ↓ -0.95%

Підписатись

Податок на нерухомість: що важливо знати власникам квартир

Поділитися:

Власники нерухомості в Україні почали отримувати платіжки з податком на квартири площею понад 60 квадратних метрів та будинки понад 120 квадратних метрів. За кожний квадратний метр, що перевищує встановлену норму, доводиться сплачувати до 106,5 грн.

Не отримавши повідомлення поштою, важливо самостійно перевірити інформацію через персональний кабінет платника податків на сайті cabinet.tax.gov.ua або скористатися послугами банку для доступу до електронного підпису.

Податкові повідомлення повинні надійти до 1 липня, а сплата податку має бути здійснена протягом 60 днів з моменту отримання повідомлення. Це важливий аспект для своєчасного виконання своїх зобов’язань як власника нерухомості.

Нагадаємо, податківці не мають доступу до систем торговельних платформ чи банків. Тому експертка Олександра Томашевська прогнозує, що новий законопроєкт не стосуватиметься пересічних українців, а зачепить тільки підприємців.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
7 Жовтня 2026 року - 12:35
Наприкінці вересня телеведуча Соломія Вітвіцька вперше стала мамою
5 Жовтня 2026 року - 11:20
13 жовтня 2026 року бізнес-видання «ПЕРШИЙ БІЗНЕСОВИЙ | BIZ» проведе...
4 Жовтня 2026 року - 10:19
Користувачі застосунку «Резерв+» повідомляють про появу різних технічних помилок —...
27 Вересня 2026 року - 10:11
Кабінет Міністрів ухвалив оновлений порядок врегулювання конфлікту інтересів для військовослужбовців,...