Зростаюча популярність електричних і гібридних транспортних засобів, вироблених китайськими компаніями, такими як BYD Co., значно вплинула на позиції японських автовиробників, змушуючи Honda Motor Co. та Nissan Motor Co. розпочати переговори про злиття. Китайський ринок, який колись був найбільшим світовим ринком для японських автомобілів, тепер стає викликом для них через надлишок потужностей на місцевих заводах.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Аналітики вказують на те, що Honda і Nissan втратили свою конкурентну позицію протягом останніх років. У фінансовому році, що закінчився в березні, Nissan випустив у Китаї лише половину від свого пікового виробництва. Аналогічні проблеми мають і інші автовиробники, включаючи General Motors Co., Volkswagen AG, BMW і Mercedes.
Додатковим стимулом до злиття стало звернення тайванської компанії Hon Hai Precision Industry Co. (Foxconn) до Nissan щодо можливого придбання частки в компанії. Це прискорило переговори між двома японськими автовиробниками.
Якщо злиття відбудеться, це може призвести до оптимізації виробничих потужностей, скорочення витрат та підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку. Злиття також може допомогти Honda і Nissan адаптуватися до змінних технологічних тенденцій і зберегти свою частку ринку в умовах зростаючої конкуренції
Нагадаємо, китайський виробник електромобілів Nio Inc. офіційно представив свій найдорожчий автомобіль – флагманський електричний седан ET9.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!