В Міноборони пояснили, чому не закуповують продукти у великих ритейлерів

Поділитися:

Великі торговельні мережі не прийшли на перші тендери Державного оператора тилу (закупівельна організація Міністерства оборони). Директор підприємства Арсен Жумаділов вважає, що це пов’язано з каталогом продуктів.

Про це пише LIGA.net.

За його словами, для великих мереж досі є малозрозумілою модель, яка використовується для продовольчого забезпечення, а саме – закупівля комплектів за каталогом.

“[У них] є питання до комплектів каталогу, що стосуються кількості, асортименту. Мережі кажуть, що не всі позиції імпортують і контрактують для потреб споживачів, які приходять до них у магазини”, – сказав Жумаділов.

Міністерство оборони збирається переглянути каталог і прибрати з нього позиції, які ніколи не замовлялися. Таких позицій буде кілька десятків – в основному це нестандартні й екзотичні товарні одиниці.

Будь-яких преференцій торговельним мережам міністерство робити не буде.

“Чи вийде ритейл, чи не вийде ритейл – це рішення ритейлу”, – сказав він.

Нагадаємо, ритейлери прогнозують зростання цін на низку товарів через блокаду кордону.

 

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
14 Грудня 2025 року - 15:10
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про запуск автоматичного військового обліку, який...
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...