Подорожі та витрати китайців під час новорічних свят за місячним календарем перевищили рівень до пандемії, що додає ознак того, що споживання у другій за величиною економіці світу покращується.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Під час фестивалю, який розпочався 10 лютого і завершився в суботу, країною було здійснено близько 474 мільйонів туристичних поїздок. Це на 19% більше, ніж за аналогічний період 2019 року, повідомила державна телекомпанія China Central Television з посиланням на дані Міністерства культури і туризму. Загальні туристичні витрати на свято зросли майже на 8% порівняно з тим роком на порівнянній основі до 633 мільярдів юанів (88 мільярдів доларів).
Економіка Китаю цього року шукає імпульсу, оскільки економічній активності загрожує спад нерухомості, слабка довіра та постійний дефляційний тиск. Будучи найважливішим святом нації, Новий рік за місячним календарем є ключовим барометром для вимірювання споживання.
Залізничні поїздки різко зросли: за період з 10 по 17 лютого було здійснено 99,5 мільйонів поїздок, що на 36% більше, ніж за аналогічний період 2019 року.
Нагадаємо, уповільнення економіки Японії під впливом світових криз, старіння населення та природних катаклізмів призвело її до рецесії. Номінальний ВВП країни в останньому кварталі 2023 року скоротився на 0,4%, за даними уряду Японії, до 591 трлн єн ($4,2 трлн).
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!