Сучасні компанії все частіше стикаються з викликами в сфері комунікацій: інформаційний шум, зміна каналів комунікації, зростання вимог аудиторії до прозорості
Сучасні компанії все частіше стикаються з викликами в сфері комунікацій: інформаційний шум, зміна каналів комунікації, зростання вимог аудиторії до прозорості
Іноді здається, що PR з’явився саме тоді, коли реклама почала «порушувати» наш затишний побут, а маркетологи докладали всіх зусиль, щоб просунути товари та послуги, збільшуючи продажі
В умовах війни PR-стратегії набувають особливого значення
Згідно з Глобальним економічним прогнозом KPMG Global Economic Outlook за другий квартал 2024 року, світова економіка зазнає незначного уповільнення
Війна радикально змінила підхід до комунікацій у бізнесі, перетворивши їх на стратегічний інструмент, що визначає виживання та розвиток компаній
Кожен бізнес може стати об’єктом уваги правоохоронних органів
KPMG International та мережа фірм-членів KPMG, що надають аудиторські, податкові, юридичні та консультаційні послуги, впровадять генеративний штучний інтелект у свою глобальну платформу розумного аудиту KPMG Clara
Людяність зараз у тренді, про це говорять і компанії, й експерти у своїх виступах
У новому звіті KPMG International «Прогноз найвищих ризиків: основні показники для бізнесу у 2024 році та найближчому майбутньому» експерти називають одразу три ключові ризики для міжнародного бізнесу у 2024 році та найближчому майбутньому
Новий закон про корпоративне управління – один з тих, за допомогою яких було заплановано великі зміни