З 1 жовтня 2025 року “Ощадбанк” запровадив нову політику щодо обслуговування рахунків, які тривалий час залишаються без активності
З 1 жовтня 2025 року “Ощадбанк” запровадив нову політику щодо обслуговування рахунків, які тривалий час залишаються без активності
З 1 січня 2026 року Ощадбанк запроваджує нові правила обслуговування клієнтів, які не пройшли актуалізацію персональних даних
У вересні 2025 року державний Ощадбанк запровадив одразу кілька змін, які суттєво впливають на обслуговування клієнтів
В Україні стартував процес повернення невикористаних пенсійних коштів із рахунків Ощадбанку до Пенсійного фонду
Ощадбанк звернувся до клієнтів, які понад три роки не користувалися своїми рахунками, з вимогою оновити персональні дані та пройти верифікацію до 1 жовтня 2025 року
Попри офіційні заяви Ощадбанку про те, що замінити банківську картку можна в будь-якому відділенні, реальність для багатьох клієнтів виявляється зовсім іншою
У вересні 2025 року клієнти Ощадбанку почали масово повідомляти про неочікувані списання коштів з банківських карток — без підтвердження, попередження чи явної активації платних послуг
Клієнти Ощадбанку дедалі частіше повідомляють про неочікувані списання коштів за банківські послуги, які вони не замовляли або не використовували
З 1 вересня 2025 року Ощадбанк розпочав масштабну ревізію пенсійних рахунків, що може призвести до втрати доступу до коштів для частини пенсіонерів
Ощадбанк спростив доступ до пенсійних коштів для українців, які отримують виплати на банківські картки