BROCARD зробив ще один крок до омніканальності – компанія запустила продаж електронних подарункових сертифікатів, які можна придбати онлайн, персоналізувати відповідно до нагоди чи особистого контексту та надіслати у Viber або SMS за лічені хвилини
BROCARD зробив ще один крок до омніканальності – компанія запустила продаж електронних подарункових сертифікатів, які можна придбати онлайн, персоналізувати відповідно до нагоди чи особистого контексту та надіслати у Viber або SMS за лічені хвилини
У сучасному світі традиційні моделі бізнесу все більше змінюються, поступаючись місцем інноваційним та соціально орієнтованим підходам
Парфумерно-косметична мережа BROCARD підбила підсумки 2024 року та поділилася ними зі своїми клієнтами
BROCARD – найбільша в країні парфумерно-косметична мережа та онлайн-ритейлер в сегменті luxury, що пропонує клієнтам більше 350 світових преміальних марок, у тому числі 46 українських брендів. 66 магазинів працюють в 22 українських містах
Як українські компанії пристосувались до війни