Сьогодні цифровізація стала не просто трендом, а вагомим чинником, який впливає на ефективність бізнесу та прибутки. Діджитал-підхід визначає не просто якість та швидкість сервісу, а й формує культуру взаємодії з клієнтом. Як це відбувається на практиці — розповіли представники українського бізнесу.
Легкість у взаємодії з продуктом
Зробити складне простим – одна з основних переваг цифровізації послуг. Саме зручність та легкість у використанні дозволяє отримати позитивний фідбек від клієнта. Досвідом впровадження такого підходу, а саме віддаленої реєстрації клієнтів, ділиться керівник платіжного рішення RozetkaPay Олександр Лапко.
“Ми підключили всі доступні онлайн-сервіси, де можна отримати інформацію про клієнта, щоб йому не доводилось все вводдити руками, а ми могли взяти з реєстрів, додати до форми, і провести повноцінну перевірку. Тепер на процес, який раніше займав мінімум кілька днів, клієнт витрачає від години часу”, – розповів Олександр Лапко.
Цінності та якість сервісу
Ще одним чинником, який точно гарантує підвищення якості сервісу та, відповідно, прихильності клієнтів є екосистемність. За таким принципом працює сервіс цифрових рішень для бізнесу “Вчасно” – це і електронний документообіг, і електронні каси, і цифровий підпис, і товарно-транспортні накладні.
“Екосистема – це, насамперед, про сервіс та рівень підтримки, який надається кожному підприємцю та співробітнику. Коли ми починали, то навіть не думали, що у нас буде стільки сервісів, які робитимуть бізнес більш продуктивним та цифровізованим. Тому сервіс — це продукт, який є складовою екосистеми і саме його отримує клієнт після того, як він стикається хоча б з однією послугою”, — Антон Скоков, керівник сервісу цифрових рішень для бізнесу “Вчасно”.
Швидкість
Беззаперечним фактором, який дозволяє забезпечити лояльність клієнтів, є швидкість надання послуг. Чим менше часу забирає взаємодія з продуктом, тим більш клієнт задоволений якістю послуг. І тут цифрові сервіси стають ідеальним рішенням. Тепер підписувати електронні документи можна у два кліки. Окрім цього, діджитал-сервіси допомагають бізнесу зекономити чимало коштів.
Наприклад, впровадження електронного документообігу у «Луї Дрейфус Компані Україна» дозволило пришвидшити процес підписання договорів на 80% та зекономити понад 2 мільйона гривень.
“Процес автоматизації підписання електронних договорів дав свій результат. Наприклад, зараз наш трейдер-менеджер із закупівлі сільськогосподарської продукції отримує готовий до підписання договір вже за 7 хвилин з того моменту, коли він направив основні умови договору до команди, що займається підготовкою документів”, – Ольга Петренко, юрисконсульт «Луї Дрейфус Компані Україна».
Все це говорить про те, що сьогодні ефективність бізнесу досить часто підвищується і напряму залежить від діджитал-практик. Цифровізація – це необхідний крок, який слід здійснити, аби ваші клієнти залишалася з вами надовго.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!