Американські автомобілісти повинні підготуватися до підвищення цін на бензин відповідно до планів майбутньої адміністрації Трампа ввести мита на імпорт продуктів з Канади та Мексики.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Канада і Мексика постачають сім із 10 барелів нафти, імпортованих США. Більшість з них надходить до виробників палива на Середньому Заході, а деякі також спрямовуються до найбільшого у світі нафтопереробного центру на узбережжі Мексиканської затоки. Раніше цього тижня новообраний президент Дональд Трамп заявив, що збирається ввести 25% мито на «ВСІ товари» з Канади та Мексики.
Додаткові витрати призведуть до зростання цін на бензин на Середньому Заході на цілих 50 центів за галон під час літнього пікового сезону, сказав Патрік Де Хаан, керівник відділу аналізу нафти в GasBuddy.
Торговельні плани Трампа суперечать іншій меті, яку поставив новий президент – скоротити внутрішні витрати на енергоносії та знизити вартість бензину нижче 2 доларів за галон.
«Це неприємна ситуація», — сказав Де Хаан у телефонному інтерв’ю. «Це фактично суперечить позиції Трампа щодо дерегуляції нафтової промисловості, і це дуже негативно для нафтопереробників».
Ризик зростання цін підкреслює залежність США від імпорту сирої нафти, яка використовується для виробництва бензину та дизеля. Навіть клятви Трампа «розбивати, розбивати, розбивати» на американських сланцевих плямах мало полегшать цю ситуацію. Внутрішнє виробництво в основному складається з сорту сирої нафти, відомої як маломаткова нафта, але нафтопереробники країни потребують сорту, відомого як важка сира нафта, для виробництва палива.
Це підкреслює, чому, навіть коли виробництво нафти в США зросло до рекордного рівня, країна все ще потребує імпорту. Торік виробники палива імпортували 6,5 мільйона барелів нафти на день, що еквівалентно видобутку Іраку та Кувейту разом узятих. Ця кількість становила 40% нафти, що переробляється в країні.
Мита відновлять побоювання щодо інфляції та потенційно можуть серйозно вдарити по виробникам палива в США в той час, коли рентабельність падає, що є зворотним ходом попередніх років, коли пандемія та російське вторгнення в Україну сколихнули ринки та підвищили прибутки.
«Канада та Мексика є нашими головними партнерами з торгівлі енергоносіями, і підтримання вільного потоку енергоносіїв через наші кордони має вирішальне значення для енергетичної безпеки Північної Америки та споживачів у США», — сказав Скотт Лауерманн, речник Американського інституту нафти, найбільшого підприємства нафтової промисловості США.
Серед найбільших покупців — BP PLC, Exxon Mobil Corp. і провідна американська нафтопереробна компанія Marathon Petroleum Corp. До списку також входять державна нафтова компанія Мексики Pemex і Saudi Aramco Motiva, обидві власники нафтопереробних заводів у Техасі.
Нафтопереробники на Верхньому Середньому Заході, відомому як ринок PADD 2, отримують близько 75% своєї сирої нафти з Канади, і вони найбільше постраждають, якщо Трамп виконає свою погрозу, сказав Боб Макнеллі, президент Rapidan Energy Group і радник компанії George. Адміністрація В. Буша.
«Канада та нафтопереробники PADD 2 нерозривно пов’язані між собою, у них небагато варіантів перенаправлення та заміни», — сказав Макнеллі в інтерв’ю. Rapidan присвоїв 25% шансів, що Трамп виконає плани, які він оголосив цього тижня.
Нагадаємо, Китай продовжує купувати соєві боби в США, що здивувало деяких трейдерів, які очікували, що потік поставок сповільниться напередодні потенційної торгової війни між обома країнами.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!