Попри офіційні заяви Ощадбанку про те, що замінити банківську картку можна в будь-якому відділенні, реальність для багатьох клієнтів виявляється зовсім іншою. Люди, які намагаються перевипустити картку не за місцем відкриття рахунку, стикаються з відмовами, суперечливою інформацією та додатковими витратами.
У банку запевняють: заміну картки можна здійснити в будь-якому відділенні, незалежно від місця реєстрації. Також доступна перевірка можливості дистанційного перевипуску через контакт-центр. Але на практиці — клієнтів скеровують назад до «рідного» офісу, навіть якщо це сотні кілометрів від місця проживання.
Автоматичне продовження терміну дії карток діє до 31 грудня 2025 року. Водночас частина карт була анульована, якщо:
- Термін дії завершився у лютому 2022 – березні 2025 року, і на рахунку нуль, а операцій не було понад 6 місяців.
- Була хоча б одна операція у касі, банкоматі чи терміналі — і картку не продовжили автоматично.
Нагадаємо, один із випадків: жінка з села найняла авто, заплатила 600 грн, приїхала у відділення — і її відправили назад у Київ, де було відкрито рахунок. На гарячій лінії їй знову підтвердили, що заміну можна зробити будь-де. Розбіжності в комунікації — очевидні
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!
