Бізнес в смартфоні: 8 причин, чому це вам потрібно вже зараз

Поділитися:

Цифровізація відкриває перед бізнесом нові можливості, роблячи управління зручнішим, швидшим і ефективнішим. Наприклад, коли у 2020 році пандемія змінила поведінку споживачів, Starbucks швидко підлаштувався, зробивши основний акцент на мобільних додатках і безконтактних замовленнях. Це дозволило компанії не тільки зберегти свою клієнтську базу, а й збільшити лояльність покупців завдяки інтегрованій програмі лояльності та зручності безконтактних платежів. Завдяки мобільному застосунку Starbucks оптимізував процеси замовлень і розширив можливості взаємодії з клієнтами, що значно покращило результати бізнесу в умовах пандемії. Продуктова менеджерка сервісу цифрових рішень для бізнесу “Вчасно” Тамара Олексюк розповідає, чому перехід на “бізнес у смартфоні” — це не просто тренд, а необхідність для сучасного ринку.

1. Популярність мобільних пристроїв для щоденних бізнес-завдань невпинно зростає

Сучасні смартфони та планшети дозволяють власникам бізнесу та менеджерам оперативно контролювати ключові показники, ухвалювати рішення та підтримувати зв’язок із командою з будь-якої точки світу .Віддалений або гібридний формат роботи став новим стандартом ринку праці, що збільшує використання мобільного для зв’язку з командою та клієнтами через робочі месенджери та відео-дзвінки.

2. Економія часу та оперативність ухвалення рішень

Мобільні застосунки для проєктного менеджменту, CRM-системи та інструменти для фінансової аналітики дають змогу миттєво отримувати актуальну інформацію. Це скорочує цикл прийняття рішень та підвищує ефективність бізнесу. У найближчі роки швидкість цих процесів стрімко зростатиме завдяки покращенню інтерфейсів та інтеграції з хмарними сервісами.

3. Хмарні технології як драйвер переходу на мобільне керування

Хмарні сервіси (наприклад, Google Workspace, Microsoft 365) дають змогу зберігати та обробляти дані на віддалених серверах, забезпечуючи безпеку й доступ з будь-якого пристрою.

4. Зміни в поведінці споживачів і команд

Мобільність — ключовий фактор залучення нових поколінь співробітників (покоління Y, Z), які цінують гнучкість і можливість працювати віддалено.Серед малих і середніх підприємств все більше власників і менеджерів воліють вести управлінські завдання саме через смартфон.

5. Безпека і конфіденційність даних

Зі зростанням залежності від мобільних пристроїв збільшується й увага до кібербезпеки: бізнес інвестує у VPN-рішення, двофакторну аутентифікацію та шифрування даних. Звісно, збільшують й витрати через підвищення ризиків та кількості пристроїв, що підключаються до корпоративних мереж. Однак, ці фінансові вкладення, безумовно, необхідні для вашої компанії.

6. Переваги для малого та середнього бізнесу

Можливість швидко реагувати на замовлення, перевіряти фінансовий стан, контролювати залишки товарів та координувати роботу працівників через мобільний телефон стає критично важливою для підвищення конкурентоздатності. А широкий вибір мобільних застосунків (від бухгалтерії до маркетингу в соцмережах) спрощує доступ до професійних інструментів без необхідності дорогих ІТ-рішень.

7. Тенденції майбутнього

Активний розвиток 5G та поступове впровадження технологій доповненої і віртуальної реальності відкривають нові можливості для “мобільних офісів” і дистанційної співпраці.За прогнозом Ericsson Mobility Report (2023), до 2030 року кількість 5G-підключень зросте до 6,3 млрд (67% від всіх мобільних підключень), що забезпечить ще більшу швидкість та стабільність роботи з корпоративними мобільними додатками.Роль штучного інтелекту (ШІ) у мобільному керуванні бізнесом

8. Інтеграція ШІ в мобільні додатки дає керівникам змогу оперативно отримувати інсайти з даних, користуватися функціями рекомендацій і прогнозів у реальному часі, а також застосовувати автоматизований аналіз великих обсягів інформації. Голосові та віртуальні асистенти (Siri, Google Assistant, Alexa), побудовані на базі ШІ, спрощують виконання щоденних завдань, прискорюють пошук інформації та допомагають у швидкому прийнятті рішень. Згідно з Deloitte State of AI in the Enterprise (2022), близько 82% респондентів вважають, що впровадження ШІ підвищує задоволеність роботою та покращує продуктивність.

Ринок мобільних технологій, хмарних рішень та штучного інтелекту формує нову бізнес-реальність, у якій керування компанією “з телефона” стає не просто трендом, а необхідністю для підвищення конкурентоспроможності. Завдяки розвитку інструментів безпеки, розширенню функціоналу мобільних застосунків та доступності швидкісного інтернету, ця тенденція тільки посилюватиметься — і ШІ буде одним із ключових драйверів, що прискорюють цифрову трансформацію бізнесу.

Автор: продуктова менеджерка сервісу цифрових рішень для бізнесу “Вчасно” Тамара Олексюк

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
28 Березня 2025 року - 21:31
Компанія Ferrari NV оголосила про підвищення цін на деякі моделі...
27 Березня 2025 року - 18:31
1 квітня в Україні вступають у дію ряд важливих законодавчих...
27 Березня 2025 року - 11:05
Михайло ДОВБЕНКО - український економіст, політик, банкір і науковець, доктор...
26 Березня 2025 року - 20:23
Не ветерани мають адаптуватися до суспільства, а суспільство...
undefined