СUSTOMER EХPERIENCE CONFERENCE: бізнес та клієнтоорієнтованість в умовах війни

Поділитися:

26-27 вересня запрошуємо вас на 17’СUSTOMER EХPERIENCE CONFERENCE –  єдину в Україні дводенну конференцію, присвячену питанням розвитку та дорослості клієнтського досвіду в нових умовах бізнесу, новим стандартам сервісу, які дозволяють вигравати конкуренцію за увагу і лояльність клієнтів.

  • Як досягти балансу між ефективністю для бізнесу та комфортом для клієнтів? Які когнітивні упередження цьому заважають?
  • Як налаштувати СХ у B2B, враховуючи продукт і послуги, що надаються кінцевим клієнтам?
  • Як впровадити інклюзивність та безбар’єрність у сучасний досвід? Як ваш сервіс залежить від проявів патріотичності?
  • Як правильно діяти, коли клієнт не правий?
  • Які компанії стають lovemark і чому саме їх обирають та платять більше?
  • Як сервіс-дизайн допомагає збільшувати потік клієнтів та прибуток бізнесу?

Де: Київ + онлайн
Програма та квитки: https://bit.ly/4e08Rv5

Що чекає на вас:

– Кейноути спікерів на базі свіжих кейсів, відверті експертні дискусії, практики та нетворкінг, плюс можливість перегляду запису конференції і конспект з ключових тез кожного виступу та дискусії;

– Проривні ідеї, практичні та систематизовані знання, які допоможуть синхронізувати успіх клієнта з вашим сервісом, покращити СХ-показники та зміцнити бізнес.30+ спікерів | 10 практичних кейсів переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду’2024 | нетворкінг з СХ-лідерами

Серед спікерів конференції:

  • Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією, NOVA (Нова пошта)
  • Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, коуч власників та лідерів бізнесу
  • Оксана Сіра, керівниця відділу клієнтського сервісу OLX Україна
  • Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер
  • Олександр Колб, засновник та генеральний директор компанії Promodo
  • Оксана Марусич, cертифікована міжнародна бізнес-тренерка та коуч
  • Олена Цисар, експертка з аудиту і систематизації СХ. Амбасадорка інституалізації та толерантності. СХ менторка. Партнерка холдингу 4Service Group
  • Анна Гришина, маркетинг-директорка  “РУШ” (EVA и EVA.UA)
  • Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу “Кантар Україна”
  • Євгенія Кузьминська, HRD OKKO
  • Альбіна Гарібова, керівниця напряму L&D Comfy
  • Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy

Запрошуємо до участі:

– керівників компаній, СХ, CRM, маркетинг-підрозділів;

– спеціалістів з успішності клієнтів;

– керівників відділів підтримки та контакт-центрів;

– керівників HR та відділу комунікацій, і всіх, хто відповідає в компанії за зростання та прибуток.

Не пропустіть шанс стати частиною головної події року у сфері клієнтського досвіду, щоб вигравати в конкуренції за кращих клієнтів та співробітників!Кожен 5-й квиток – у подарунок вашій команді від KA Group

Для представників fbc.biz.ua/  – 10% знижки на квитки за промокодом fbc

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
14 Грудня 2025 року - 15:10
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про запуск автоматичного військового обліку, який...
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...