Цього тижня на Паризькому авіасалоні Airbus SE завоював лідерство, розпочавши величезне замовлення на 500 літаків у бюджетної авіакомпанії Indigo. Тепер усе, що потрібно зробити, це знайти достатньо робітників для їх будівництва.
Про це повідомляє Телеграм-канал “Перший Бізнесовий“.
За видовищем багатомільярдних продажів літаків і повітряної акробатики, демонстрованих за межами французької столиці, ховається дефіцит запчастин і робочої сили, що загрожує здатності аерокосмічної промисловості вчасно постачати авіакомпаніям, які прагнуть більшої потужності.
Від дефіциту двигунів і напівпровідників до збоїв із постачальниками та збоїв, спричинених війною в Україні, Airbus і його американський аналог Boeing Co. змушені були уникати однієї катастрофи за іншою, щоб підтримати глобальну мережу субпідрядників, зруйнованих пандемією. У той час як криза досягла піку минулого року, слабкість відновлення була помітною в Парижі, де скрізь були вивіски з проханням про допомогу.
Тільки цього року Airbus хоче залучити 13 000 нових співробітників у всьому світі. Приблизно в середині року вона заповнила 7000 із цих посад на тому, що компанія назвала «складним ринком праці». Минулого року Boeing збільшив штат на 15 000 осіб і планує найняти 10 000 осіб у 2023 році.
Проблеми особливо гострі в США, де фінансові невдачі доповнюють нестачу робочої сили у ключових постачальників. Spirit AeroSystems, колишній підрозділ Boeing, який виготовляє фюзеляжі 737 та інші основні агрегати для літаків Airbus і Boeing, цього року потребував авансів у розмірі 280 мільйонів доларів від свого колишнього власника та інших клієнтів.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!