Інструменти дієвого маркетингу під час війни на MRKTNG MRTH

Поділитися:

Ви маркетолог, від якого чекають крутих результатів з дуже обмеженим бюджетом? Власник бізнесу, що прагне якісно оптимізувати маркетинг-ресурси, не втративши у якості? Комунікаційник чи PR-фахівець, який лягає спати з думкою про те, як донести меседж до аудиторії, аби він був сприйнятий однозначно і не викликав репутаційного скандалу? Отримайте відповіді на головні питання щодо маркетинг-планування, комунікації та просування бренду у воєнний час 25 травня на MRKTNG MRTH!

Понад 15+ топових маркетинг-фахівців України зберуться у Unit City та поділяться дієвими маркетинг-інструментами, перевіреними воєнним часом.

Дізнатися більше: https://mrktng.mmr.ua/

Серед спікерів:

●      Олександр Тарасов, бренд-директор  FAVBET;

●      Олена Плахова, директор з управління репутацією групи компаній Нова пошта;

●      Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine;

●      Володимир Соболев, CMO «Ковальська»;

●      Растислав Ріго, Head of Brand Сosmolot;

●      Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech;

●      Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ;

●      Марія Назаренко, маркетинг- та e-commerce директорка COMFY;

●      Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA;

●      Катерина Ковалюк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech;

●      Роберт Лі, автор і лектор курсів з інвестицій навчального центру «Біржовий університет»;

●      Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку «Мегаполіс» та ще 5+ маркетинг-фахівців.

Поговоримо про:

●      Збереження ефективності маркетингових кампаній за скороченого фінансового ресурсу.

●      Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу не лише української, а й міжнародної спільноти.

●      Які маркетингові та комунікаційні канали допоможуть запустити продукт на новому ринку.

●      Побудову комунікації, в основі якої важливі меседжі сьогодення: цінності, сила духу, взаємопідтримка, хоробрість,

●      Як бізнесу взяти максимум користі від штучного інтелекту.

●      Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу.

●      Ситуативний маркетинг — нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу!

Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі маркетингові проєкти 2022 року.

Зареєструватися: https://mrktng.mmr.ua/

Долучайтеся до MRKTNG MRTH та оновіть маркетинг-стратегію згідно з вимогами нового часу!

Технологічний партнер — Favbet.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...