Цінніші за подарунок – емоції, які він викликає. Підсилити враження можна без додаткових витрат, просто використавши особливе паковання. Цим вправно користуються підприємці, які працюють здебільшого у сфері електронної комерції, адже приємні враження від покупки збільшують продажі та приваблюють нових клієнтів. Тому дедалі частіше замовлені товари і від великих маркетплейсів, і від малих інтернет-крамниць надходять у тарі Київського картонно-паперового комбінату, власником якого є австрієць Хайнц Ціннер (Heinz Zinner). Така упаковка має чимало переваг.
Паковання від ККПК ощадливе до довкілля
Час свідомих людей диктує свої правила. Нині недостатньо, щоб обгортка мала лише привабливий вигляд. Вибагливий споживач звертає увагу на матеріал тари, його походження та наслідки використання. Паковання від ККПК, власником якого є Хайнц Ціннер (Heinz Zinner), відповідає всім суворим вимогам сучасності. Воно виготовлене з переробленого паперу та підлягає подальшому рециклінгу. Важливо, що продукція Київського КПК безпечна навіть для харчів, що підтверджено незалежною міжнародною сертифікацією, а виробничі процеси на підприємстві побудовані з урахуванням енергоефективності, що значною мірою мінімізує вплив на довкілля.
Швидкість пакування забезпечує застібка, змащена клеєм постійної липкості, а розпаковку – відривна стрічка
Модернізація обладнання Київського картонно-паперового комбінату – шлях до розширення асортименту
Попри повномасштабну війну, за останні три роки підприємство інвестувало 15 млн євро у власний розвиток, встановивши нове устаткування для виготовлення пакування. Акціонери Київського картонно-паперового комбінату з його кінцевим бенефіціарним власником Хайнцом Ціннером (Heinz Zinner) переконані, що це вдале капіталовкладення, адже частка товарів, придбаних онлайн, лише зростає. Фахівці ККПК, задовольняючи запити клієнтів, створили та впровадили цілу низку нових виробів даного сегмента:
- універсальне паковання для алкогольних напоїв;
- захисні коробки для книжок;
- б’юті-бокси для косметики і парфумерії тощо.
Картонний лоток – альтернатива подарунковому кошику
Творчий підхід перетворює звичайну коробку на приємний сюрприз
Нині упаковка з крафтового картону та паперу в тренді не лише через економність. У передноворічний сезон багато компаній для корпоративних подарунків обирали саме просте, без друку, паковання. Але у креативному картонному лотку подарунки колегам та партнерам матимуть не менш елегантний вигляд, ніж у плетеному кошику, та коштуватимуть значно дешевше. А поштову коробку може зробити стильною один лише дотепний напис, виконаний одним кольором.
Б’юті-бокси від ККПК поєднують у собі привабливий вигляд та зручність
Однак можливості Київського КПК з нанесення кольорового друку на картонну тару створюють майже безмежні перспективи для втілення ідей клієнтів та конструкторів паковання. Тому закономірно, що барвисті бокси тішать око навіть до того, як отримувач побачить їх вміст. З таким підходом кожна покупка – атрибут маленького свята, секрет якого криється лише у правильно підібраній картонній коробочці.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!