Сьогодні український бізнес відчутно потерпає від постійних відключень електроенергії. На щастя, переважна більшість компаній вже підлаштувалися до блекаутів, закупили генератори та мають змогу продовжувати роботу за будь-яких оставин. Проте, таке пристосування коштує чимало. Але існує інший, більш доступний інструмент, який допоможе працювати за будь-яких обставин, – програмна каса на мобільний телефон.
Торгівля з мобільного – вже звична справа, адже великі мережі активно використовують у своїй роботі мобільні телефони або інші незалежні від живлення пристрої. Більшість компаній створюють власні рішення під свою потребу. Але, зрозуміло, що це потребує значного штату для розробки, створення та підтримки застосунку. А це знову чималі витрати.
180 гривень на місяць – і працювати можна навіть без електрики
На щастя, є готові рішення, що чудово підходять під задачу забезпечення стабільності під час відключень електроенергії – ПРРО у мобільному. Основною перевагою вибору цього рішення є значна економія, адже оплата відбувається лише за ліцензію ПРРО, а це – лише до 180 гривень на місяць. При цьому підтримку застосунку забезпечує провайдер, тобто це входить у вартість ліцензії.
Ще одним вагомим аргументом на користь ПРРО є різноманітність доступних гаджетів: ви маєте змогу працювати з мобільних телефонів з операційними системами Android та IOS, з планшетів, з банківських терміналів “ три в одному”, лінійка яких постійно розширюється. Не обов’язково навіть купувати на торгову точку гаджет, можна орендувати банківський термінал і встановити на нього застосунок ПРРО.
Мобільний замість термінала
Також провайдери ПРРО подбали і про прийом безготівкових оплат. Окрім можливості видачі чека, застосунки мають вбудовані модулі для прийому оплат. Це технологія “Tap to Phone”, що перетворить мобільний застосунок на термінал, отже оплати можна здійснювати навіть з використанням пластикової безконтактної картки. Ще один варіант – це оплата за QR-кодом, що дає змогу приймати платежі на рахунок будь-якого банку. Тож за умов відключень світла у вас є можливість працювати з різними видами оплат.
Важливою функцією, за наявності основної облікової системи, є синхронізація даних. Адже з облікової системи потрібно передати перелік товарів з цінами, а з мобільного застосунку – перенести інформацію про продажі. ПРРО вміють це робити. Розберемось, як загалом працює рішення. Мобільний застосунок у фоновому режимі з заданою періодичністю отримує від облікової системи актуальну інформацію про товарні позиції та ціни. За потреби касир переходить у застосунок, бачить лише потрібну йому касу, відкриває зміну та продовжує здійснювати продажі. До речі, у застосунку є навіть сканер штрихкодів, щоб швидко додавати товар у чек. Після завершення роботи – закриваємо зміну. Далі робимо запит з облікової системи і отримуємо звіт з продажів, у якому міститься інформація, які товари було реалізовано, у які кількості, за яким видом оплат. Оновлюються залишки, і робота продовжується вже з основної системи обліку.
Тож мобільний застосунок ПРРО має чималі переваги.Окрім підстраховки на період відключень, застосунком можна користуватись для організації виїзної торгівлі або як основним рішенням для роботи касира. То ж не зупиняйте роботу, підтримуйте економіку країни!
Авторка: Іванна Брославська, керівниця продажів “Вчасно.Каса”
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!