У 2002 році металургійну промисловість сколихнула новина про те, що власник складу в США почне стягувати плату за безпечне закріплення кожного вантажу, що перевозиться зі складів Лондонської біржі металів (LME).
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Це рішення призвело до додаткових витрат для трейдерів, які намагалися отримати доступ до металу, що забезпечує ф’ючерсні контракти LME. Якщо хтось відмовлявся платити, їхній метал залишався на місці, що дозволяло складу продовжувати стягувати орендну плату. Після численних скарг Metro International Trade Services отримала догану від LME за перешкоджання вилученню металу зі складів.
Через десять років Metro знову опинилася в центрі уваги, коли її звинуватили в організуванні затримок з доставкою алюмінію, що призвело до розслідування в Сенаті США. Керівників компанії Metro і тодішнього власника Goldman Sachs Group Inc. звинуватили в хижацькій поведінці, яка спотворювала ціни на сировину для багатьох галузей.
Зараз, коли металургійна спільнота збирається в Лондоні на щорічному тижні LME, промисловість знову стикається з суперечками щодо плати за склад. У центрі останніх суперечок знову опинилися ті самі люди. Компанія “Істім Металс” (названа за ініціалами “Метро”, задом наперед) запровадила нову плату, яка, за деякими словами, сприяє тиску на ринку алюмінію. Ситуація привернула увагу глобальних гравців, включаючи Citigroup Inc. і Squarepoint Capital LLP, і LME отримує скарги на нечесну практику від деяких членів. Принаймні одна сторона поскаржилася фінансовому регулятору Великобританії.
Нагадаємо, банк Росії бачить перші ознаки того, що кошмарний сценарій високих цін у поєднанні з повільним економічним зростанням — елементи так званої стагнації — ризикує стати реальністю для країни.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!