Витрати на доставку стрімко зростають, оскільки війна та кліматичні ризики перекривають ключові водні шляхи – Bloomberg

Поділитися:

Глобальні вантажовідправники сирої нафти та палива борються зі сплеском вартості бронювання для деяких танкерів, які здійснюють тривалі відхилення, щоб уникнути перебоїв у Суецькому та Панамському каналах.

Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.

Вартість фрахтування так званих Suezmax, найбільшого класу нафтових танкерів, які можуть пройти через Суецький канал із заповненими цистернами, різко зросла, оскільки більше суден вирішили плавати навколо Африки, щоб уникнути атак у Червоному морі. Вони можуть перевозити 1 мільйон барелів нафти, коли вони повністю завантажені, і часто використовуються для транспортування сирої нафти з Росії чи Середземного моря до Азії чи з Близького Сходу до Європи.

Ставки на інший клас суден, відомий як танкери великої дальності, також підскочили. Вони можуть транспортувати близько 600 000 барелів нафти та використовуються для транспортування сирої нафти та палива, наприклад дизельного палива та нафти, через Суецький і Панамський канали. Танкери LR, які іноді називають Panamaxes, також постраждали від відхилень від Панамського каналу, де рекордно низький рівень води.

Нагадаємо, атаки в Червоному морі, пов’язані з війною Ізраїлю та ХАМАС, призведуть до затримок у доставці та піднімуть ціни на товари, створивши новий ризик інфляції для економіки.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...