УЗ фіксує спад попиту: залізничні квитки стали доступнішими

Поділитися:

Після пікового серпневого навантаження «Укрзалізниця» повідомляє про поступове зниження попиту на залізничні квитки. За останній тиждень компанія перевезла понад 639 тисяч пасажирів — на 23 тисячі більше, ніж за аналогічний період торік. Однак кількість запитів на популярні напрямки, зокрема Київ–Львів, зменшилася: 128 тисяч проти 151 тисячі тижнем раніше.

Причини — сезонне згасання туристичного потоку, оптимізація оборотних рейсів та посилення контролю над масовим бронюванням. УЗ повідомила про блокування понад 270 акаунтів, які маніпулювали системою продажу квитків.

Завдяки новій логістиці компанія змогла збільшити кількість доступних місць на ключових маршрутах — до Львова, Дніпра, Одеси. Це дозволило зменшити дефіцит і зробити процес купівлі квитків менш стресовим для пасажирів.

Нагадаємо, попри зниження ажіотажу, попит на окремі напрямки все ще перевищує пропозицію у 5–8 разів. Компанія продовжує модернізацію парку вагонів, щоб збалансувати навантаження та забезпечити комфортні перевезення.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...
30 Листопада 2025 року - 11:19
В Україні офіційно запрацювала нова система контролю якості та безпеки...
24 Листопада 2025 року - 12:53
19 листопада в Києві відбувся черговий бізнес-бранч «БІЗНЕС. ІНВЕСТИЦІЇ. ЛІДЕРСТВО....