Після пікового серпневого навантаження «Укрзалізниця» повідомляє про поступове зниження попиту на залізничні квитки. За останній тиждень компанія перевезла понад 639 тисяч пасажирів — на 23 тисячі більше, ніж за аналогічний період торік. Однак кількість запитів на популярні напрямки, зокрема Київ–Львів, зменшилася: 128 тисяч проти 151 тисячі тижнем раніше.
Причини — сезонне згасання туристичного потоку, оптимізація оборотних рейсів та посилення контролю над масовим бронюванням. УЗ повідомила про блокування понад 270 акаунтів, які маніпулювали системою продажу квитків.
Завдяки новій логістиці компанія змогла збільшити кількість доступних місць на ключових маршрутах — до Львова, Дніпра, Одеси. Це дозволило зменшити дефіцит і зробити процес купівлі квитків менш стресовим для пасажирів.
Нагадаємо, попри зниження ажіотажу, попит на окремі напрямки все ще перевищує пропозицію у 5–8 разів. Компанія продовжує модернізацію парку вагонів, щоб збалансувати навантаження та забезпечити комфортні перевезення.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!
