23 березня в роботі онлайн-сервісів “Укрзалізниці” стався технічний збій, через який користувачі не можуть скористатися функціями купівлі квитків, замовлення послуг чи отримання довідкової інформації.
Команда фахівців уже працює над відновленням стабільного функціонування систем. З метою мінімізації незручностей було посилено роботу кас на вокзалах. Начальникам потягів дозволено оформлювати проїзд безпосередньо в поїздах, а пасажирам, які раніше придбали квитки онлайн, радять використовувати електронні копії квитків із електронної пошти.
Компанія висловила свої вибачення за тимчасові труднощі та запевнила, що всі сервіси будуть відновлені якнайшвидше.
Нагадаємо, у 2024 році українці оплатили банківськими картками та гаджетами через екосистему еквайрингу ПриватБанк на рекордні 1,06 трлн грн. Це на 24% більше, ніж у 2023 році.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!