Тимчасові технічні несправності: онлайн-сервіси ‘Укрзалізниці’ призупинено

Поділитися:

23 березня в роботі онлайн-сервісів “Укрзалізниці” стався технічний збій, через який користувачі не можуть скористатися функціями купівлі квитків, замовлення послуг чи отримання довідкової інформації.

Команда фахівців уже працює над відновленням стабільного функціонування систем. З метою мінімізації незручностей було посилено роботу кас на вокзалах. Начальникам потягів дозволено оформлювати проїзд безпосередньо в поїздах, а пасажирам, які раніше придбали квитки онлайн, радять використовувати електронні копії квитків із електронної пошти.

Компанія висловила свої вибачення за тимчасові труднощі та запевнила, що всі сервіси будуть відновлені якнайшвидше.

Нагадаємо,  у 2024 році українці оплатили банківськими картками та гаджетами через екосистему еквайрингу ПриватБанк на рекордні 1,06 трлн грн. Це на 24% більше, ніж у 2023 році.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
26 Березня 2025 року - 16:29
У Мінагрополітики відбулася зустріч із головою Національної комісії з цінних...
26 Березня 2025 року - 12:08
Амортизатори Bilstein - це якісні компоненти підвіски, розроблені для покращення...
26 Березня 2025 року - 11:27
Світ змінюється, і бізнесу потрібно адаптуватися, шукати нові можливості та...
24 Березня 2025 року - 15:04
У часи великих змін та викликів здатність адаптуватися...
undefined