Тимчасові технічні несправності: онлайн-сервіси ‘Укрзалізниці’ призупинено

Поділитися:

23 березня в роботі онлайн-сервісів “Укрзалізниці” стався технічний збій, через який користувачі не можуть скористатися функціями купівлі квитків, замовлення послуг чи отримання довідкової інформації.

Команда фахівців уже працює над відновленням стабільного функціонування систем. З метою мінімізації незручностей було посилено роботу кас на вокзалах. Начальникам потягів дозволено оформлювати проїзд безпосередньо в поїздах, а пасажирам, які раніше придбали квитки онлайн, радять використовувати електронні копії квитків із електронної пошти.

Компанія висловила свої вибачення за тимчасові труднощі та запевнила, що всі сервіси будуть відновлені якнайшвидше.

Нагадаємо,  у 2024 році українці оплатили банківськими картками та гаджетами через екосистему еквайрингу ПриватБанк на рекордні 1,06 трлн грн. Це на 24% більше, ніж у 2023 році.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...