У світі все частіше звучать скарги на фабричну продукцію Китаю, а також на те, що країна перенасичена заводами. У першу чергу йдеться про виробництва електромобілів. Надлишок потужностей хвилює і лідерів ЄС, які хочуть ввести мито на самі автомобілі із електромоторами.
Про це пише Telegram “Перший Бізнесовий“.
Урсула фон дер Ляєн напередодні зустрічі з Сі Цзіньпіном заявила, що сподівається на дії в «короткостроковій перспективі». Але є висока ймовірність того, що Китай не буде виправляти ситуацію. У середу Китай зробив гучну заяву стосовно того, чи збирається уповільнювати розширення заводів та інших підприємств. З першого огляду все виглядає оптимістично, бо є пропозиції щодо уповільнення розширення виробництва акумуляторів. Натомість, вони не є обов’язковими.
Минулого тижня державне агентство Китаю опублікувало одразу чотири частини тверджень стосовно того, що країні занадто багато можливостей для виробництва екологічно чистих енергетичних продуктів. Зокрема, тайм йдеться й про те, що конкурентоспроможність китайської економіки базується на інвестиціях, а не на субсидіях.
План Сі Цзіньпіна щодо відродження економіки великою мірою опирається саме на розвиток промисловості у галузях виробництва електромобілів та сонячних панелей.
Це стало стандартною лінією Пекіна щодо високотехнологічних галузей. Саме тому Китай не припинить ані розвиток цих виробництв, ані державну підтримку, а світ і далі хвилюватиметься через те, що кількість заводів невпинно зростає.
Нагадаємо, у березні 2024 року заводські замовлення в Німеччині несподівано впали.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!