Останнім часом деякі українці почали отримувати SMS-повідомлення від Ощадбанку про борги, які їм не належать. Основна причина полягає в повторному використанні мобільних номерів. Мобільні оператори після певного періоду часу повертають неактивні номери у загальний обіг, передаючи їх новим абонентам. Якщо попередній власник номера використовував його для реєстрації у банку, новий користувач може випадково отримувати сповіщення, пов’язані з фінансовими операціями попереднього власника.
Ощадбанк пропонує наступне рішення для усунення цієї проблеми:
1. Звернутися до контакт-центру банку за телефоном 0-800-210-800.
2. Повідомити оператору про отримання SMS, які не належать абоненту.
3. Підтвердити свою особу для завершення процедури виправлення даних.
Цей процес дозволяє швидко вирішити ситуацію і уникнути можливих непорозумінь. Якщо виникають додаткові питання, банк рекомендує звертатися до його представників для детальної консультації.
Нагадаємо, індексація пенсій проводиться автоматично, тому пенсіонерам, в тому числі військовим, не потрібно додатково звертатися в Пенсійний фонд.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!