“Ощадбанк” оновлює правила: навіщо клієнтам потрібно повідомляти про свої кошти

Поділитися:

Український державний банк “Ощадбанк” запровадив нову вимогу – клієнти повинні вказати граничний щомісячний обсяг грошових надходжень на рахунок. Ця зміна пов’язана із законом про фінансовий моніторинг, який спрямований на боротьбу з незаконними операціями та відмиванням грошей.

Чому банк запитує такі дані?

  • Перевірка фінансових потоків – банк контролює відповідність операцій чинному законодавству.
  • Захист від шахрайства – аналіз транзакцій допомагає виявляти підозрілі операції та попереджати махінації.
  • Оновлення клієнтської інформації – періодична перевірка фінансового статусу входить до стандартних процедур контролю.

Як передати інформацію?

Клієнти можуть оновити дані через мобільний застосунок “Мобільний Ощад”, особистий кабінет на сайті або у відділенні банку.

Нагадаємо, експерти зазначають, що такі заходи допоможуть підвищити прозорість фінансових операцій та убезпечити користувачів від ризиків.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...