Невидимі списання: Ощадбанк знімає кошти за сервіси, які клієнти не активували

Поділитися:

Клієнти Ощадбанку дедалі частіше повідомляють про неочікувані списання коштів за банківські послуги, які вони не замовляли або не використовували. Найчастіше йдеться про автоматичне підключення SMS-інформування, яке активується при першому вході в мобільний додаток — навіть якщо користувач одразу його вимикає, плата вже списана.

Серед інших випадків — комісії за обслуговування рахунків, які не використовуються, або заборгованості, що виникають без попередження. Деякі клієнти виявляють списання лише через кілька місяців, коли сума накопичується.

Нагадаємо, усі дії відповідають умовам комплексного договору, який клієнт підписує при відкритті рахунку. Проте юристи наголошують — автоматичне списання без явної згоди може порушувати принципи прозорості та інформованої згоди.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...
30 Листопада 2025 року - 11:19
В Україні офіційно запрацювала нова система контролю якості та безпеки...
24 Листопада 2025 року - 12:53
19 листопада в Києві відбувся черговий бізнес-бранч «БІЗНЕС. ІНВЕСТИЦІЇ. ЛІДЕРСТВО....