Клієнти “Ощадбанку” обурені новими тарифами та примусовими списаннями коштів

Клієнти “Ощадбанку” масово повідомляють про випадки нав’язування додаткових платних послуг при оформленні карток, зокрема пенсійних. За словами постраждалих, співробітники банку вимагають оплатити страховку або інші сервіси, щоб прискорити видачу картки, хоча офіційно такі умови не передбачені.

Особливо ситуація зачіпає пенсіонерів, які стикаються з труднощами при отриманні своїх виплат. Деякі з них заявляють, що без додаткової оплати їм доводиться чекати картку значно довше, ніж встановлений термін у 14 днів.

Нагадаємо, в “Ощадбанку” заперечують примусове оформлення платних послуг, наголошуючи, що страховка є добровільною. Однак численні скарги клієнтів викликають занепокоєння щодо прозорості роботи банку. Наразі ситуацією зацікавилися правозахисники, які закликають регуляторні органи провести перевірку.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
14 Грудня 2025 року - 15:10
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про запуск автоматичного військового обліку, який...
11 Грудня 2025 року - 11:30
У час, коли війна випробовує кожну цеглину української економіки, бізнес...
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...