Китайський виробник електромобілів BYD Co. приєднується до латиноамериканського літієвого ажіотажу, намагаючись збільшити запаси металу, який є ключовим компонентом акумуляторів для електромобілів.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
У Чилі, країні з найбільшими запасами літію, BYD веде переговори з владою та компаніями, включаючи SQM, щодо нової технології видобутку, тоді як у Бразилії вона працює над невеликим окремим проектом, сказала виконавчий віце-президент Стелла Лі в інтерв’ю у вівторок.
Ці дві країни є ключовими стовпами регіонального просування BYD. У Бразилії компанія будує свій перший завод з виробництва електромобілів за межами Азії в рамках плану створення регіонального виробничого та інноваційного центру. На півночі Чилі компанія працює на катодному заводі після того, як отримала доступ до пільгових цін на літій, який видобуває SQM.
Тепер конкурент Tesla Inc. прагне піти далі вгору. Він веде переговори про впровадження способу використання смол для вилучення літію безпосередньо з чилійських солончаків замість поточної практики викачування величезної кількості розсолу та зберігання його у випарних ставках протягом року чи більше. План полягає в адаптації технології прямого вилучення літію, яка використовується в Китаї, до чилійських умов.
«BYD готовий представити передову технологію DLE в Чилі, а також ми будемо розробляти патенти на дослідження і розробки на місцевому рівні та пропонувати безкоштовні патенти уряду Чилі, щоб допомогти Чилі розбудувати цю галузь», — сказав Лі.
У Бразилії BYD має «невеликий проект для видобутку, і ми наполегливо працюємо, щоб спробувати отримати більше запасів», – сказала вона. Там компанія не працює з партнерами: «Ми хочемо зробити це своїми силами».
За даними Benchmark Mineral Intelligence, наприкінці цього десятиліття ринок літію зіткнеться з кризою пропозиції на тлі широкого запровадження електромобілів, і для задоволення майбутнього попиту необхідно інвестувати понад 51 мільярд доларів.
Нагадаємо, рішення Китаю обмежити експорт критично важливих корисних копалин вдарить по ключових секторах у зусиллях Європейського Союзу з декарбонізації своєї економіки та демонструє межі прагнень Заходу перемістити ланцюги поставок поза межі досяжності політиків у Пекіні.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!