Carlyle Group погодилася продати всю свою частку в китайському підрозділі McDonald’s оператору мережі гамбургерів приблизно за 1,8 мільярда доларів, отримавши прибуток у 6,7 разів за один із найкращих виходів інвестиційного гіганта з азіатської країни.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Пропозиція McDonald’s щодо частки Carlyle перевершила попередній план продажу. Про угоду було оголошено в понеділок без зазначення ціни. Спочатку Carlyle планувала вилучити частину своїх 28% акцій разом із пакетом приватного інвестиційного підрозділу Citic Trustar Capital у рамках угоди на 4 мільярди доларів, яка передбачала створення нового автомобіля та залучення свіжого капіталу.
За шість років володіння Carlyle мережа фаст-фудів збільшила кількість відкриттів магазинів і послуг доставки на своєму другому за величиною ринку. Продаж трофейного активу є одним з інших успішних виходів американської фірми з Китаю, включаючи продаж China Pacific Insurance (Group) Co., яка була придбана в 2005 році, і постачальника медійної реклами Focus Media Holding Ltd. в 2018 році.
Нагадаємо, ціни, сплачені американським виробникам, несподівано впали в жовтні найбільше з квітня 2020 року, додавши доказів зменшення інфляційного тиску в економіці.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!