Українські дорожні компанії завершують 2025 рік із різким падінням доходів — у деяких випадках до 70%. Причиною стали скорочення фінансування з держбюджету, затримки з оплатою виконаних робіт та загальне згортання інфраструктурних програм у воєнний час.
Найбільше постраждали учасники «Великого будівництва»: «Автомагістраль-Південь» повідомила про падіння виторгу на 70%, компанія RDS — на 59%, а Onur скоротила доходи на 18%. Водночас «Автострада» змогла втримати позиції, зменшивши показники лише на 9% завдяки переорієнтації на інші проєкти — від укріплення енергетичних об’єктів до будівництва метро.
У 2026 році ситуація може стати ще складнішою: у бюджеті закладено лише 12,8 млрд грн на утримання та ремонт доріг, що у кілька разів менше від реальної потреби. Експерти прогнозують, що компанії будуть змушені або скорочувати масштаби робіт, або шукати нові напрями діяльності, зокрема у сфері енергетики та оборонних проєктів.
Нагадаємо, таким чином, дорожня галузь входить у новий рік із серйозними викликами, і без відновлення стабільного фінансування її перспективи залишаються невизначеними.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!
