У вересні дефляційні проблеми в Китаї ще більше загострилися. Споживчі ціни залишаються низькими, а вихідні ціни продовжують падати. Індекс споживчих цін зріс лише на 0,4% порівняно з минулим роком, піднявшись завдяки стрибку цін на свіжі овочі. Базовий індекс споживчих цін у вересні зріс на 0,1%, що є найнижчим показником з лютого 2021 року, тоді як інфляція виробників знижується 24-й місяць поспіль, знизившись на 2,8% порівняно з минулим роком.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
Загальна інфляція продовольства зросла на 3,3% у вересні порівняно з минулим роком, а вартість свіжих овочів зросла на 22,9% після зростання на 21,8% у серпні, підвищивши інфляцію на 0,48 процентного пункту. Несприятлива погода та сезонний попит напередодні тижневих свят у Китаї, ймовірно, підштовхнули ціни на фрукти та овочі.
Ці цифри підкреслюють слабкість внутрішнього попиту до того, як наприкінці вересня урядовці запровадили низку стимулюючих заходів для відновлення економіки. Китай зіткнувся з найтривалішим періодом дефляції з 1990-х років, коли ціни в економіці падали протягом п’яти кварталів поспіль до червня — період, який, ймовірно, продовжувався до вересня. Від кінця вересня Пекін знизив процентні ставки та посилив підтримку ринків нерухомості та фондових ринків.
У суботу Міністерство фінансів пообіцяло додаткову допомогу сектору нерухомості, що падає, і місцевим органам влади, які мають борги. Брюс Панг, головний економіст Великого Китаю Jones Lang LaSalle Inc., зазначив, що загальна інфляція все ще значно нижча за цільову політику, а попит все ще слабкий. Завдяки ефективній реалізації існуючої політики та запровадженню нових заходів очікується, що впевненість і очікування споживачів і виробників будуть ефективно підвищуватися з поступовим відновленням ринкового попиту.
Слабке споживання та швидке зростання виробництва призвели до інтенсивних цінових воєн у таких секторах, як електромобілі та сонячні батареї. Ціни на транспортні засоби, включаючи автомобілі, знизилися на 5,3%, а у виробників автомобілів — на 2,3%.
Нагадаємо, голова найбільшої бізнес-лобістської групи США розкритикував обох кандидатів у президенти як «антиторгівлю», заявивши, що їхні ідеї погані для американських компаній і окремих осіб.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!