XII RAU Summit 2025: міжнародні ритейлери повертаються, девелопмент оживає, інновації стають стандартом

Поділитися:

3 грудня 2025 року в КВЦ «Парковий» відбувся XII RAU Summit 2025 — одна з ключових подій українського ринку роздрібної торгівлі та торговельної нерухомості. Під гаслом «Переосмислення, швидкість змін і рух у майбутнє» саміт зібрав понад 560 учасників і став майданчиком підбиття підсумків року та визначення векторів розвитку індустрії на 2026 рік.

Міжнародні мережі знову розглядають Україну

Голова RAU Андрій Жук повідомив, що провідні світові ритейлери активізували інтерес до українського ринку. Серед ключових тенденцій:

  • кількісне зростання польської компанії LPP.
  • Lidl та Biedronka вивчають можливість виходу в Україну.
  • відзначив мережі, які впраджують вдалі рішення.

Міжнародні мережі: що стримує одних і що пришвидшує інших

  • Чому частина глобальних ритейлерів обережно ставиться до виходу в Україну.
  • І водночас — як інші міжнародні компанії впевнено відкривають 200+ магазинів щороку, демонструючи рекордні темпи росту.
  • Які чинники стримали Starbucks всього за місяць до підписання угоди про запуск в Україні.

Інвестиції: підтримка, що формує нові ринки. Інвестори поділилися досвідом, як саме вони допомагають портфельним компаніям:

  • виходити на нові ринки,
  • обирати правильну стратегію розвитку,
  • підсилювати команди через рекрутинг,
  • забезпечувати фінансову стабільність та швидкість масштабування.

Fashion-ритейл: чи справді сегмент скорочується. Експерти проаналізували ситуацію у fashion-галузі:

  • які критерії якості та сервісу покупці більше не готові пробачати,
  • чи дійсно ринок стискається або ж змінює структуру,
  • як змінюється поведінка клієнтів у період високої турбулентності.

Інновації та гейміфікація: нова формула лояльності. Окрема частина саміту була присвячена технологіям:

  • як гейміфікація перетворює звичайного користувача на лояльного клієнта,
  • чому ігрові механіки створюють довгострокову прив’язаність до бренду,
  • як компанії завдяки інтерактивним інструментам отримують стабільне зростання.

Український споживач руйнує стереотипи

На події обговорили парадокс: від періодів закриття до аномальних продажів — українські клієнти демонструють потужне прагнення повернути «нормальність» життя. Це впливає на відвідуваність, середній чек і очікування від сервісу.

Регуляторика: менше перешкод чи ті самі виклики? Представники бізнесу та держави обговорили:

  • чи дійсно штучні перевірки скорочуються,
  • які кроки допоможуть створити більш прогнозоване середовище,
  • чи сприяє держава ефективному розвитку компаній в умовах війни.

Торговельні центри: які формати сьогодні виграють. Девелопери презентували тенденції на ринку ТЦ:

  • які формати є найбільш ефективними та затребуваними у 2025 році,
  • як змінюється структура попиту орендарів і відвідувачів,
  • чи зможе ринок дійсно подолати позначку в 11 нових ТЦ цього року.

XII RAU Summit 2025 став подією, яка окреслила головне: ринок ритейлу та торговельної нерухомості в Україні не просто живий — він трансформується, сміливо адаптується і продовжує рости попри всі виклики.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
7 Грудня 2025 року - 10:10
Масові відключення електроенергії змушують освітні заклади шукати нові формати навчання
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...
30 Листопада 2025 року - 11:19
В Україні офіційно запрацювала нова система контролю якості та безпеки...