10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.
Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.
Учасники заходу зможуть:
– скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;
– перейняти успішний досвід колег;
– отримати практичні кейси та рекомендації найкращих трейд-маркетологів України;
– поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;
– придбати нових партнерів;
– провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.
І все це – за один день!
Ключові питання конфренції:
– Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
– Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
– Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
– Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
– Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
– Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар’єра, нестандартні мотиваційні програми.
– Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
– Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
– Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
– Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
– Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.
Спікери конференції:
Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
В’ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек “Подорожник”, – Діджиталізація… на часі.
Валентина Комарова, директорка з маркетингу Цитрус, – Як створити працюючу акцію? дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
Ольга Момчилович, директорка з маркетингу “ЛотОК”.
Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.
У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!