ЄС оштрафував Meta на 798 мільйонів євро за зловживання домінуванням у рекламі – Bloomberg

Поділитися:

Регулятори Європейського Союзу оштрафували компанію Meta Platforms Inc. на суму 798 мільйонів євро (841 мільйон доларів) через прив’язку свого сервісу Facebook Marketplace до соціальної мережі. Це перше в історії покарання американського технічного гіганта за порушення антимонопольного законодавства ЄС.

Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.

У своєму революційному рішенні Європейська комісія зобов’язала Meta припинити прив’язувати свою службу рекламних оголошень до розгалуженої платформи соціальних мереж Facebook і утримуватися від нав’язування несправедливих торгових умов на конкуруючих платформах уживаних товарів.

«Meta зв’язала свій сервіс онлайн-реклами Facebook Marketplace зі своєю особистою соціальною мережею Facebook і нав’язала несправедливі умови торгівлі іншим постачальникам послуг онлайн-реклами», – заявила керівник антимонопольного законодавства ЄС Маргрете Вестагер. «Це було зроблено на користь власного сервісу Facebook Marketplace».

Цей крок додає до потоку поганих новин для Meta. Суддя США постановив, що антимонопольний позов Федеральної торгової комісії проти компанії може бути продовжений у середу, поки Дональд Трамп знову буде обраний президентом США. Його перемога допомогла просунути додаток для соціальних мереж Bluesky, який конкурує з Threads від Meta, на вершину американського App Store Apple Inc.

Всього вісім місяців тому Трамп назвав Facebook «ворогом народу» і запропонував посадити генерального директора Марка Цукерберга до в’язниці.

Штраф ЄС, ймовірно, стане одним із останніх вчинків для Вестагер, яка збирається залишити свій пост до кінця року. Протягом останнього десятиліття вона була одним із найжорсткіших критиків Кремнієвої долини, стягуючи мільярди євро антимонопольних санкцій, у тому числі понад 8 мільярдів євро штрафів проти Google.

Це рішення було прийнято після розслідування того, як Meta використовує мільярди користувачів Facebook, щоб витіснити конкурентів. Спостережні органи ЄС заявили, що компанія Meta, що базується в Менло-Парк, Каліфорнія, також використовувала дані з конкуруючих платформ, які рекламувалися у Facebook, щоб покращити свій сервіс Marketplace.

Мета пообіцяв оскаржити це рішення в судах блоку, процес, який може тривати кілька років. У ньому сказано, що покарання «ігнорує реалії процвітаючого європейського ринку» і «захищає великі компанії, що діють на ринку».

Акції Meta впали на 1% після початку торгів у Нью-Йорку. Раніше регулятор ЄС зі злиттів оштрафував компанію на 110 мільйонів євро за надання оманливої ​​інформації про поглинання нею служби обміну повідомленнями WhatsApp у 2017 році.

Amazon.com Inc. ухилилася від штрафів ЄС у подібній справі у 2022 році, націлившись на США. фірма електронної комерції нібито пограбувала дані про продажі конкурентів, щоб несправедливо надавати перевагу своїм власним продуктам. Регулятори прийняли низку пропозицій від Amazon, включаючи обіцянку припинити використання закритих даних про незалежних продавців на своєму ринку для конкуруючого роздрібного бізнесу.

Торговий майданчик Facebook також став мішенню інших регуляторів. Він врегулював розслідування з Управлінням з питань конкуренції та ринків Великобританії після того, як погодився на низку поступок.

Meta повідомила про продажі в 40,6 мільярда доларів у кварталі, що закінчився 30 вересня, що на 19% більше, ніж роком раніше. В останні роки Meta працювала над тим, щоб збалансувати величезні витрати на такі технології, як штучний інтелект і віртуальна реальність, і в той же час намагалася переконатися, що її основний бізнес цифрової реклами все ще зростає.

Хоча ЄС може стягувати штрафи в розмірі 10% від світових продажів, його штрафи зазвичай набагато менші та враховують серйозність звинувачень і відповідні субринки.

Це призвело до розчарування серед регулюючих органів і вимоги більш жорстких засобів правового захисту, включаючи більше структурних рішень. Як і США, ЄС зважував можливий розпад компанії Alphabet Inc. Google, щоб розвіяти занепокоєння щодо її домінування в рекламних технологіях.

Новий Закон про цифрові ринки посилює традиційне антимонопольне законодавство, встановлюючи суворі обмеження на фірми Кремнієвої долини.

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
15 Листопада 2024 року - 21:39
Регулятори Європейського Союзу оштрафували компанію Meta Platforms Inc. на суму...
11 Листопада 2024 року - 17:45
Вино має унікальне місце в культурі, гастрономії та економіці багатьох...
11 Листопада 2024 року - 17:24
Ціна біткойна вперше перевищила 80 000 доларів у неділю, завдяки...