ТОП-5 додаткових функцій ПРРО, які не варто ігнорувати

Поділитися:

ПРРО не тільки фіскалізує чеки і працює з товарами, але й має цікаві додаткові функції, які зроблять роботу з електронною касою приємнішою. Про найцікавіші з них розповідає керівниця продажів “Вчасно.Каса” Іванна Брославська.

  • Реєстрація торгової точки, каси і касира у кабінеті ПРРО 

Почнемо зі старту роботи з касою. Подати заявки про реєстрацію торгової точки, каси та касира можна з кабінету більшості провайдерів ПРРО. Проте, на жаль, частина підприємців досі подають ці заявки через кабінет податкової. А для цього потрібно  заповнювати довгі та складні форми. Ігнорувати цю функцію означає ускладнити собі роботу, адже на реєстрацію 1 заявки зі спрощених форм провайдерів піде 2-3 хвилини, а на реєстрацію касира ще менше. Наприклад, у “Вчасно.Каса” ми об’єднали усі 3 заявки в 1, де заповнивши всього декілька полів можна зареєструвати і торгову точку, і касу, і касира. При цьому все в межах вимог податкової.

  • Відправка електронних чеків покупцям

Сьогодні електронні чеки –  досить звичний спосіб отримання фіскального чека від продавця (привіт усім хто відключив друк чеку у застосунку Сільпо). І правильно, адже у цього є вагомі переваги.Насамперед, зручність для продавця, адже можна зайвий раз отримати номер клієнта для ремаркетингу. Для покупця вигода у тому, що чек не згубиться та не заважатиме у кишенях.

Якщо у вас інтернет- магазин,  то електронний чек – просто “маст хев”. Він зекономить час на збір замовлення, адже не потрібно буде вкладати паперовий чек. Відправку електронного чека можна повністю автоматизувати : щойно замовлення оплатять, ПРРО одразу сформує чек і відправить його на вказаний покупцем емейл чи номер телефоу. Варто теж відмітити екологічність рішення перейти на електронний чек. Багато компаній відмічають свою позицію у збереженні природи, адже за кожною тисячею електронних чеків стоїть одне збережене деревце.

  • Автоматичне закриття зміни

Ще одна зручність, що значно полегшить вам контроль за касою – це автоматичне закриття зміни. Більшість клієнтів, з нашої практики, використовують цей функціонал для підстраховки касира. За звичайних обставин касир має сам закрити зміну, але якщо раптом щось пішло не так – каса сформує звіт самостійно. Це варіант використання для офлайн-точки чи мережі. Для інтернет-магазинів все ще простіше та зручніше. Ми вже розібрались, що автоматизувати можна видачу чеків, за умови отримання оплаченого замовлення.  Також можна автоматизувати і закриття касового дня. З першим проведеним чеком зміна відкриється, далі протягом дня формуватимуться та надсилатимуться чеки, в заданий діапазон часу каса виконає з-звіт, і знову відкриється з першим чеком. Таким чином ви зможете видавати фіскальні чеки цілодобово навіть у неробочі дні.

  • Підключення пристроїв до ПРРО 

Ще один додатковий функціонал – це можливість застосунку ПРРО управляти такими пристроями як термінал, принтер чеків та грошова скринька. Звісно, якщо ваша облікова система підтримує усі ці пристрої, тоді у даному функціоналі немає потреби, але у більшості випадків за роботу терміналів та принтерів відповідає окремо встановлений драйвер, який теж потребує обслуговування. Але, провайдери ПРРО вже подбали про підтримку актуальних протоколів більшості популярних банківський терміналів, та підтримку широкої лінійки моделей чекодруків. То ж тепер для підключення терміналу та принтерів просто обираєте з переліку потрібні вам моделі і перевіряєте зв’язок. В чому перевага? Насамперед, у варіанті поєднання ПРРО і терміналу у чеках завжди будуть дані електронного платіжного засобу, як цього вимагає закон. А також підтримка усіх змін і оновлень протоколів не на вас, а на провайдері ПРРО. Одна з найбільших переваг – це безкоштовний функціонал. Ви платите лише за ПРРО, а отримуєте драйвер для управління пристроями “у подарунок” в рамках одного додатку.

  • Мобільний застосунок на підстраховку 

Зараз видача фіскального чеку, як і робота бізнесу, в цілому, ускладнюються відключеннями світла. Але і на ці випадки є вихід, не беручи до уваги генератора. ПРРО може встановлюватись на ваш смартфон у вигляді простого мобільного застосунку. А цей застосунок можна інтегрувати до вашої основної облікової системи (або навіть не інтегрувати). У застосунку ви створите усі ваші товари і зможете їх продавати, а після закриття зміни чи появи світла – передавати дані про продажі у облікову систему або імпортувати їх у таблиці.

Ще однією перевагою є можливість прийому безготівкових операцій завдяки технології “Tap to Phone”. Ця функція перетворює мобільний телефон у банківський терміна. Таким чином за наявності мобільного інтернуту ви зможете розрахувати клієнтів безготівковим видом оплати. Якщо ж немає інтернету – додаток працюватиме у повному офлайні, після появи зв’язку вся історія продажів так само переноситься у вашу облікову систему.

Як ми бачимо, провайдери ПРРО не стоять на місці, створюють та пропонують нові функції, які давно вже виходять за межі фіскалізації.Ці функції можуть неабияк полегшити роботу з касою, зробити досвід ваших клієнтів приємнішим та заощадити вам кошти. То ж не відкладайте на завтра, впроваджуйте все сьогодні!

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
15 Вересня 2024 року - 22:56
Для цього потрібно надати певні документи
13 Вересня 2024 року - 17:22
ПРРО не тільки фіскалізує чеки і працює з...
9 Вересня 2024 року - 18:42
Ресторан української новітньої кухні GALUSHKA KYIV, який розташувався у самому...
2 Вересня 2024 року - 16:52
Весною 2024 року в Україні почала функціонувати нова система обліку...