Соціальна відповідальність як частина бізнес-моделі: приклад мережі ресторанів «Євразія»

Поділитися:

«Перший Бізнесовий» дізнався, як мережа ресторанів «Євразія» під керівництвом Оксани Тихоненко інтегрує соціальну відповідальність у свою бізнес-модель.

У сучасному світі бізнес, який себе поважає, не може обмежуватися лише отриманням прибутку. Його стратегія має враховувати етичні принципи та потреби суспільства. Соціальна відповідальність формує довіру споживачів, партнерів і громадськості, поєднуючи економічні цілі з суспільними та екологічними пріоритетами.

Серед таких компаній і мережа ресторанів «Євразія», яка вибудовує свій бізнес на основі етики, прозорості та відповідальності.

Етика і команда

В основі діяльності «Євразії» — чесність, дотримання прав людини та турбота про команду.

  • У компанії створюють безпечні умови праці навіть у нинішніх непростих умовах.
  • Для працівників діє власний тренінговий центр, де проводяться не лише професійні навчання, а й загальноосвітні заходи.
  • У колективі кожен має право на власну думку, що формує атмосферу великої родини.

Відповідальність перед споживачами

Якість продукції — пріоритет компанії.

  • У «Євразії» впроваджена система HACCP, яка забезпечує контроль безпеки на всіх етапах харчового виробництва — від сировини до готової страви.
  • Багато ресурсів спрямовується на підтримку високих стандартів безпечності їжі та послуг.

Екологічний підхід

Мережа активно впроваджує екологічні рішення:

  • відмова від пластику та пошук альтернативного пакування;
  • збір пластикових кришечок, з яких створюють поверхні для столів, що вже використовуються у закладах;
  • постійна робота над мінімізацією шкоди довкіллю.

Соціальні інвестиції

«Євразія» підтримує суспільні ініціативи та військових:

  • Благодійний фонд компанії закуповує дрони, РЕБ, автомобілі, Старлінки, обмундирування та інші необхідні речі для ЗСУ.
  • Передаються смаколики військовим і забезпечується допомога під час реабілітації.
  • Компанія є партнером ГО «Добробат» і регулярно годує волонтерів, які розбирають завали та відбудовують міста.
  • «Євразія» співпрацює з громадськими організаціями, фондами та підтримує численні благодійні заходи.

Погляд керуючої партнерки, Оксана Тихоненко переконана:

«Соціальна відповідальність — це не додатковий тягар, а інвестиція у майбутнє бізнесу. Вона допомагає будувати стійкі стосунки з суспільством, формує позитивний імідж і створює цінності, що виходять за межі фінансових показників».

У сучасних умовах конкурентоспроможним є лише той бізнес, який поєднує прибутковість із відповідальністю перед людьми, містом, країною та планетою.

Мережа ресторанів «Євразія» доводить: навіть у часи війни бізнес може залишатися соціально відповідальним. Турбота про працівників, якість продукції, екологічні ініціативи та підтримка військових — це цінності, які перетворюють бізнес на частину великої спільної перемоги.

Слава Україні!

Мережа ресторанів «Євразія» у соціальних мережах:

https://www.facebook.com/evrasiakyiv

https://www.instagram.com/evrasia.in.ua/

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
5 Грудня 2025 року - 14:16
У відповідь на сезонне зростання витрат на здоров’я, «Аптека 9-1-1»...
4 Грудня 2025 року - 11:30
Грудень в Україні стартує з події, яка задає емоційний курс...
30 Листопада 2025 року - 11:19
В Україні офіційно запрацювала нова система контролю якості та безпеки...
24 Листопада 2025 року - 12:53
19 листопада в Києві відбувся черговий бізнес-бранч «БІЗНЕС. ІНВЕСТИЦІЇ. ЛІДЕРСТВО....