Преміальна косметика на основі українського меду: як розвивається бренд в умовах війни

Поділитися:

Українська косметика як бізнес помітно постраждала з початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Багато хто релокував виробництво, деякі компанії не витримали навантаження та припинили випуск продукції. Але є й такі, які саме у цей час відкрилися та стали популярними не тільки всередині країни, але і за її межами. Одна з них — Beehive Cosmetics. Тож сьогодні ми поговоримо «вживу», як-то кажуть, із Ніною Домбровською, співзасновницею бренду Beehive Cosmetics.

Журналіст: Отже, хочу подякувати Вам, що обрали саме такий формат спілкування і перше запитання таке — хто автор ідеї створення саме такого бренду та який стан справ на зараз?

Ніна Домбровська: Почну з історії: на момент початку повномасштабного вторгнення ми працювали над цією ідеєю вже рік, а запустити виробництво мали у квітні 2022 року. Тобто, станом на лютий 2022 року у нас майже все було підготовлено. Була розроблена стратегія, досягнуті робочі домовленості… Були формули продуктів, пакування тощо. Нам треба було натиснути кнопку — і все. Звісно ж, нічного такого не відбулося. Здавалося б, що ми все втратили — нічого не виробили, працювали, а нічого не залишилося. Люди, які працювали в команді, роз’їхалися хто куди. Було таке відчуття, що все, кінець. Проєкт закритий. Бо коли війна, не розумієш, що буде далі, та кому взагалі потрібна українська преміальна косметика коли іде війна? Але з іншого боку, у нас були інвестиції у підготовку, але продукції, яку б ми могли втратити, ще не було. І це я вважаю везінням. Але на той момент нам здавалося, що ми до цього проєкту не повернемося. Бо в першу чергу ми як і всі українські підприємці почали рятувати те, що вже було та працювало. Робили прості кроки, прості речі – базові. В першу чергу думали про людей, потім – як убезпечити бізнес в залежності від його місцезнаходження. І от коли все це зроблено, можна починати думати: а як же ж продовжити розвивати бізнес далі? Так склалося, що сама доля поставила проєкт на паузу на рік. На початку 2023 року надійшла ініціатива від мого партнера Ігоря Ліскі— який дуже вірить в Україну, її майбутнє. Тому не дивно, що саме він сказав: «Давайте повертатися». До речі, за цей рік паузи проєкт в наших головах трансформувався. Зокрема, на початку ми хотіли просто створити бренд, який досягне міжнародного визнання, а от після року війни ми трансформували нашу візію, щоб в першу чергу був створений український бренд. Ми хотіли показати світові на прикладі нашого бренда з українським корінням, що і ми, як нація, як народ здатні на великі справи та шалені результати.

Журналіст: Тобто, не тільки продавати сировину, але й товар із доданою вартістю?

Ніна Домбровська: Так, саме так. Ми усвідомили необхідність цього не тільки заради нашого особистого успіху, але й заради того, щоб показати один з факторів нашої стійкості, здатності створювати нове, а на додаток ще й світової якості. Паралельно виробництво меду теж проходило всі ті виклики.

Журналіст: Ще б хотілося почути про кейси, які допомогли Вам особисто вижити та розпочати подальше зростання. Поради нашим глядачам – які б Ви дали?

Ніна Домбровська: Під час будь-якої кризи потрібно усвідомити свої сильні сторони та звернутись до них – це не секрет. От у цьому проекті ми усвідомили та звернулися до нашої українськості. Як це виглядало? Вже у другій ітерації розробки продукту ми написали на пакуванні Proud to be Ukrainian. Цього не було на початку, і ця проста на перший погляд річ є свідченням нашої візії. Це один з елементів які нас відрізняють від інших якісних брендів. Ще одна важлива річ – унікальні формули. Як зазвичай при розробці якісних продуктів всі формули тестуються та перевіряються на відповідність вимогам високих стандартів якості. Одним з варіантів тестування є розміщення продуктів у певних температурних умовах для оцінки здатності витримувати терміни використання. Але це все ж таки тести а не реальні умови.  І от через війну виїхавши з Києва, я залишила все просто у своїй ванній кімнаті куди світить сонячне проміння. І яким було моє здивування та радість, коли по поверненні, а це десь через вісім довгих місяців, я відкрила кожну – і все з ними було добре! Всі наші формули складені з натуральних компонентів (на 90-95%), всі вони створені на основі найкращого в світі українського меду, меду який як натуральний компонент не є стабільним і простим для роботи технолога якому потрібно забезпечити стабільність формули. Отак ми переконалися, що створили якісний український продукт, який як і українці стійко витримав випробування війною. Ми спираємося на свої традиції та додаємо до них сучасні технології створюючи продукти нового рівня якості!

Журналіст: Наскільки мені відомо, косметична галузь залежить від сировини, а вона у нас (в Україні) переважно імпортується. От у зв’язку з цим, чи є у Вас плани бути лідером у цій ніші, чи маєте Ви наміри потіснити інших виробників – імпортних.

Ніна Домбровська: Безумовно, є такі плани. Ми працюємо в сегменті домашнього  щоденного догляду за собою, це один з найбільших сегментів споживання, адже такі продукти, як от шампунь, зубна паста, доглядові продукти для шкіри – ми їх використовуємо кожного дня. Продукти Beehive Cosmetics – це продукти преміальної якості та ціни тому, якщо говоримо про амбіції треба розуміти що продукти з економ- або середнього сегменту завжди матимуть більші обсяги продажів. Ми поставили перед собою амбітну задачу – бути найвідомішим українським брендом у преміум-сегменті косметики. Якщо сказати простими словами, то ми бачимо свою місію у тому, щоб зламати стереотип який існує в косметичній категорії «якщо хочеш преміальної якості то, обираєш французьке або італійське», своїми продуктами ми показуємо що ні, український продукт може бути бездоганної якості і не треба обирати або розкішна якість або українське, можна просто обрати Beehive Cosmetics

Журналіст: Скажіть будь ласка, які інновації було впроваджено у виробництво?

Ніна Домбровська: Трішки теорії: у світі догляду за волоссям, скажімо, існує два полярні типи продуктів. Перший – це повністю натуральні, а другий – хімічні на основі силікону, другий тип це більшість продуктів, що продається но полицях України. В першу чергу тому , що другий дешевше, та на перший погляд більш дієвий, бо волосся після силікону дуже м’яке, але… дуже швидко волосся на яке застосовується силікон втрачає об’єм, стає швидко жирним, і це спонукає до частішого миття. Замкнене коло в якому жінки постійно бігають як білки намагаючись отримати здорове м’яке волосся. Отут ми вирішили, що зламаємо ці стереотипи та створимо якісний продукт без використання силіконів який буде на 90% натуральним, унікальні властивості меду дають можливість створити якісний доглядовий продукт без використання силікону,  а також до натуральних компонентів ми додаємо дуже якісні та дієві сучасні компоненти такі як наприклад, кератин або колаген. Ось таке унікальне поєднання інгредієнтів дало можливість створити «справжнє золото» для волосся. Отже, клієнт отримає дійсно неперевершений догляд! Іншими словами, ми порушили сталі правила гри та зараз наші продукти задають нові правила!

Журналіст: Я би хотів трішечки більше зупинитися на сировині. Ми знаємо, що продукція запланована на експорт, але також відомо, що багато країн, як Євросоюзу, так і інші, мають доволі жорсткі правила та стандарти якості. Як Вам вдається дотримуватися їх?

Ніна Домбровська: Ну тут все не так складно, бо ми із самого початку закладали в цей проєкт технології, які б давали змогу продукції бути експортоспроможною. Тобто, відповідати тим самим стандартам. Це починається ще на стадії відбору інгредієнтів, а потім – зберігання і всі інші процеси. Це дуже велика кількість маленьких кроків. Коли все це ми ставимо на меті на початку шляху, то це робиться доволі просто. Ще маю сказати, що ми ні на чому не економили з цієї точки зору, бо одразу розуміли, що маємо виробляти якісну продукцію.

Журналіст: От Ви сказали, що багато хто з виробників використовує силікон у виробництві, а от у вас використовується мед. Розкажіть будь ласка, як мед впливає на волосся?

Ніна Домбровська: Для цього треба зануритися у минуле, на 100-200 років назад. Коли не було засобів побутової хімії, використовували все натуральне. Так от, мед у ті часи був золотим інгредієнтом із абсолютно унікальними якостями для догляду за шкірою, волоссям тощо. Фактично, це чудодійний продукт, створений чудодійними істотами у чудодійному процесі. Він містить фантастичну кількість вітамінів, мікроелементів. А український мед – це окрема історія. Саме на цій землі тисячоліттями був мед, наш мед. Природа створила всі умови – квітучі сади, родючі землі. Це як вино у Франції, якщо порівнювати – кліматичні та всі інші умови сприяють появі найпізнаваніших сортів цього напою. Ми беремо те, що природа дала людству, і хочемо повернути мед жінкам у такій якості. Але просто мед не буде мати таких властивостей, а ось доповнений сучасними технологіями – так. Для сучасного догляду Мед має бути зручним у використанні.

Журналіст: Для багатьох людей важливими є стандарти безпеки. Наскільки безпечний мед з цієї точки зору?

Ніна Домбровська: Мені здається, тут треба розділити всі ті міфи та побоювання на дві важливі речі. По-перше, люди бояться неякісного продукту, і тут не так вже й важливо, чи є мед у складі, чи нема. Неякісний продукт не дасть бажаного результату, а на додаток ще й може зашкодити шкірі або волоссю. Тут головний показник для споживача – сертифікація. І наші стандарти, і міжнародні – всі вони вказують на те, що продукти для догляду відповідають вимогам. Продукція Beehive Cosmetics є сертифікованою згідно EN ISO 22716, GMP EN ISO 22716 та виготовлена згідно ТУ У 24.5-31231634-004-2001. Всі наші засоби, як і сировини, мають відповідні паспорти якості.

А є друга важлива річ: мед може бути алергеном. Є певна кількість людей, у яких спостерігається така реакція. Звісно, це можна перевірити, до того ж напрочуд просто. Треба взяти невеличку кількість продукту, нанести його на ділянку шкіри і трішки зачекати. Ми не тестуємо свої продукти на тваринах, це свідоме рішення.

Журналіст: Ще хочу спитати – які країни вам як бренду цікаві для експорту?

Ніна Домбровська: Ну станом на зараз можу озвучити якісь стратегічні роздуми. Для нас найпотужніший та найбажаніший ринок – США. Бо якщо подивитися, скажімо, на Європу, то вона більш консервативна. Там дуже велика прихильність для свого, до національного продукту. Але це не є фактом, який нам забороняє туди йти. Скажу так: навіть якщо 80% французів купують французьке, то є ж ще 20%! Навіть один відсоток ринку буде економічно цікавим для нас. Але Америка більш відкрита для різних концептів. Але в Європі ми будемо шукати партнерів – дистрибуцій ні компанії. А на великі потужні ринки можна йти самостійно!

Журналіст: Враховуючи, що бренд існує не так довго, при цьому кожному продукту треба заходити в ритейл, чи є якісь перепони?

Ніна Домбровська: Взагалі рітейл наразі схильний до українських брендів, але у всіх є свій бізнес-інтерес. У ритейлу є два ключові моменти – відстрочка платежу та маржа, яку виробник повинен надавати. Отже, ритейл намагається максимізувати ці два показники. Для українського бренду, який не має багато ринків збуту і продається тільки в Україні, результат таких вимог може бути невтішним тому дуже сподіваємось на пошук компромісів.

Журналіст: Ну і наостанок запитаю – які плани на майбутнє?

Ніна Домбровська: В короткостроковій перспективі хочемо зайти в преміальний український ритейл і зайняти одну з топових позицій серед українських брендів і стояти на рівні із закордонними відомими брендами. А далі – підемо далі! Наша концепція – поєднання меду і високих технологій. Мед розуміють всюди, в будь-якій країні. На це і розраховуємо!

Преміальна косметика та засоби для шкіри чи волосся не на часі? Beehive Cosmetics каже – ні, це не так. Варто лише спробувати – і кожен користувач побачить різницю! До того ж, наш бренд доволі амбітний – і це помітно по його планах. Косметичні засоби найвищої якості мають всі шанси на перемогу – і співвласники бренду це точно знають!

Beehive Cosmetics у соціальних мережах:

https://beehivecosmetics.wayforpay.shop/

https://www.instagram.com/beehive_cosmetics.ua/

https://www.facebook.com/beehivecosmeticsua

Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
24 Листопада 2024 року - 21:58
За останніми даними, середньовартість одного гектара землі в Україні становить...
23 Листопада 2024 року - 15:03
Кабінет Міністрів України анонсував новий порядок бронювання, який базується на...
21 Листопада 2024 року - 12:50
Компанія Just SEO оголошує про запуск нової послуги зі створення...
20 Листопада 2024 року - 11:32
Бізнес-бранч – це простір для обміну ідеями, досвідом та натхненням,...