Китайський виробник електромобілів Nio Inc. офіційно представив свій найдорожчий автомобіль – флагманський електричний седан ET9. Захід відбувся на щорічній зустрічі клієнтів у Гуанчжоу. Автомобіль, ціна якого становить від 788 000 юанів (108 000 доларів США) або 660 000 юанів при оренді батареї, буде конкурувати з моделями Panamera від Porsche AG та розкішною серією S від Mercedes-Benz Group AG.
Про це повідомляє Telegram “Перший Бізнесовий“.
ET9 зможе проїхати 650 кілометрів на одному заряді завдяки акумулятору ємністю 100 кВт/год. Високовольтна система зарядки забезпечить 225 км запасу ходу всього за п’ять хвилин. Автомобіль оснащений інтелектуальною системою водіння Nio, власними мікросхемами, 35 динаміками та збільшеним простором для ніг. Поставки розпочнуться в березні 2025 року.
Крім того, Nio представила другий суб-бренд Firefly, орієнтований на економніших водіїв. Перша модель бренду, оснащена дев’ятьма подушками безпеки, буде конкурувати з Mini від BMW AG та Mercedes від Smart. Ціна транспортного засобу складе від 148 800 юанів, а при оренді акумулятора – нижче 100 000 юанів.
Firefly, за словами засновника і головного виконавчого директора Вільяма Лі, може обслуговувати ширшу групу за допомогою найінноваційніших технологій Nio. Бренд буде запущений у Європі у 2025 році.
Також Nio представила бренд Onvo, який вже випустив свою першу модель, що конкурує зі спортивним позашляховиком Model Y від Tesla Inc.
Nio має намір подвоїти річний обсяг продажів до 440 000 автомобілів у 2025 році. Хоча компанія зазнала труднощів з досягненням цілей продажів та продовжує отримувати збитки, її амбіції залишаються високими. Виробник прагне покращити свою ефективність і досягти прибутковості до 2026 року.
Європейський Союз ввів мита на електромобілі з Китаю на рівні 45%, що може вплинути на обсяги продажів Nio в Європі. Водночас компанія планує розширити присутність на європейському ринку та розглядає можливість місцевого виробництва, коли обсяг продажів досягне 100 000 одиниць на рік.
Nio продовжує розширювати свою продуктову лінійку та посилювати свої позиції на ринку електромобілів, сподіваючись стати прибутковою до 2026 року.
Нагадаємо, Європейський Союз опинився в стані очікування напередодні повернення Дональда Трампа.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!