У вівторок Європейський Союз заявив, що планує запровадити додаткові 9% мита на Tesla, імпортовані з Китаю. Також у ЄС повідомили автовиробників про свій проект рішення щодо переходу до остаточних мит на електромобілі, що постачаються з Піднебесної.
Про це пише Telegram “Перший Бізнесовий“.
Блок оприлюднив свій останній крок, щоб спробувати протистояти субсидіям, які Пекін надав промисловості. При цьому офіційні особи заявили, що вони продовжуватимуть консультуватися з виробниками перед голосуванням у державах-членах щодо тарифів, які мають запровадити в листопаді.
Запропоновані тарифи були переглянуті, причому виробник MG SAIC Motor Corp., головна компанія Volvo Car AB Geely і BYD Co. стикаються з додатковими митами в розмірі 36,3%, 19,3% і 17% відповідно — усі вони трохи нижчі, ніж було оголошено раніше. Для Tesla Inc. тариф у 9% є відносно приємною новиною, оскільки він нижчий, ніж ті, з якими стикаються інші виробники. Представники ЄС сказали, що одним із факторів розрахунку є те, що Пекін, здається, надає менше субсидій іноземним компаніям.
Tesla попросила ЄС провести індивідуальну оцінку, і цей запит було задоволено на початку цього року, після чого представники ЄС відвідали заводи компанії та отримали інформацію, яка дозволила прийняти рішення у вівторок.
Інші компанії, які співпрацювали з розслідуванням ЄС, але не були досліджені слідчими ЄС, такі як Dongfeng Motor Group Co. і Nio Inc., отримають 21,3% мита. Інші виробники, які не співпрацюють, стикаються з тарифом 36,3%. Ці ставки будуть накладені на додаток до 10% мит, які вже сплачують експортери з Китаю.
Нагадаємо, деякі з найбільших сільськогосподарських торговельних груп США закликають прем’єр-міністра Канади втрутитися, щоб запобігти страйку на залізниці в країні, який може порушити потік північноамериканських товарів.
Підписуйтесь на Перший Бізнесовий в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!